!["Регіонали" запанікували: люди відмовляються від їхніх товарів](https://static.gazeta.ua/img/cache/preview/542/542590_w_300.jpg?v=0)
Акція "бойкот товарів", які належать прибічникам та членам Партії регіонів, має гарні результати.
Про це в коментарі Gazeta.ua розповіла одна з учасниць руху Сніжана Артемьєва.
"Спершу наш бойкот товарів "регіоналів" був для всіх диковиною. Ніхто не знав, як правильно бойкотувати і чим взагалі займатися. Коли ми почали роздавати листівки із закликом до бойкотом біля "Епіцентру" і перекривали дорогу людям, покупці кричали на нас і матюкали. Але коли через два тижні ми вдруге робили акцію - люди вже підходили до нас і цікавилися, які ще фірми належать депутатам Партії Регіонів. Багато людей навіть в нашій спільності "Євромайдан", яка зараз має 300 тисяч підписників, не знали, що "Life" належить пану Ахметову. Ми в Києві майже на кожному стовпі розклеїли наліпки, кому насправді належить оператор "Life". Тиждень тому робили опитування "чи ви змінили пакет?". Півтори тисячі людей нам відповіло, що змінили. І це лише ті, кого ми знаємо", - сказала дівчина.
За її словами, раніше ніхто із покупців не звертав увагу на марки курятини.
"Недавно в магазині я побачила, яка черга стояла до "Нашої Ряби". А до "Гаврилівських курчат" (співвласником торгової марки є депутат від ПР Євген Сігал - Gazeta.ua) - нікого. Там продавщиця вишивала рушник", - каже Сніжана.
Однією з точок бойкоту стала торгова марка "Родинна Ковбаска", яка належить "регіоналу" Олегу Барану.
"Як тільки її не пікетували. І листівки на магазинах розклеювали, і писали листи власнику, а активісти із "Правого Сектору" навіть розмальовували ці магазини. Після всіх акції проти "Родинної ковбаски" мали й багато погроз. Особисто мені дзвонили і казали: "Если ты не понимаешь по-нормальному - мы тебе сделаем по-плохому". "Пробивали" той телефонний номер. Дзвінок був із вуличних телефонних будочок", - зізналася Сніжана.
Коментарі