Підприємство Lauffer Group націлене на співпрацю з Європою і країнами ближнього зарубіжжя.
Про це в інтерв'ю виданню censor.net. розповів керівник групи торговельних і виробничих компаній, що має низку заводів із виробництва хлібобулочних виробів, Віталій Балихін.
"Перспектив для діяльності багато, особливо для нашої компанії, яка, крім переробки борошна, випускає хлібобулочні вироби, кондитерські і бакалійні товари. Оскільки вся продукція виробляється тільки з натуральної сировини, попит на неї великий як в Україні, так і за кордоном", - сказав він.
За словами Балихіна, в Україні працюють близько 970 спеціалізованих підприємств, потужності яких дозволяють переробляти понад 3 млн т продовольчої пшениці. Аналітики Lauffer Group припускають, що потенційний річний дохід України від експорту пшениці був би на $100 млн більшим, ніж від продажу сировини.
"Одне з основних завдань - забезпечити стабільну пропозицію сировини. Держава могла б це зробити, піднявши вивізні мита. Це допомогло б контролювати вивіз пшениці та підтримало б розвиток вітчизняного виробництва борошна. Стабільна наявність сировини дозволить активізувати приплив інвестицій у будівництво сучасних борошномельних підприємств, а це і робочі місця, і надходження до бюджету. Термін окупності таких інвестицій - близько п'яти років. Звичайно, не можна забувати, що для приходу інвестора необхідно покращувати клімат на ринку: менше бюрократії та рівні умови для всіх учасників. У цьому держава відіграє основну роль", - йдеться в інтерв'ю.
Підводячи підсумок, генеральний директор Lauffer Group радить "Україні відходити від іміджу постачальника сировини, заявляти про себе як про країну, здатну випускати готову продукцію високої якості".
Коментарі