На два дні Національна оперета України перенеслася у США 30-х років ХХ століття – джазові мелодії, чоловіки у вишуканих костюмах і жінки в хутрі та вечірніх сукнях. Тут 27 та 28 березня з аншлагом йшла поставновка "Sugar, або В джазі тільки дівчата".
Комедійно-романтична історія на сцені оперети заграла новими барвами завдяки кропіткій праці диригента-постановника, балетмейстера, художників з костюмів. Для цієї постановки навіть порушили правило пошиття сценічного одягу – чоловічий пошив шив мініатюрні фраки для дівчат, а жіночий пошив працював над чоловічими сукнями, які, слід зазначити, виглядали надзвичайно елегантно та вишукано.
"30-ті роки в моді - це злам. Перехід від джазової епохи до тоталітарної моди. Я постаралася відобразити елементи зламу, переходу ", - зазначила художник з костюмів Ірина Давиденко.
Але той період був зламом не лише в моді – в складний час безробіття та економічної кризи люди все ж не втрачали надію на краще життя. Саме тут і виникають паралелі з нинішньою ситуацією в Україні.
"Основний мотиватор режисерського задуму, режисерська задача – це роздуми про таке поняття, як мрія. Люди не повинні втрачати надію. Душечка мріяла про мільйонера і вона отримала кохання на мільйон. Коли люди мріють, бажають бути щасливими, вони запускають у Всесвіт потужну енергію, рушійну силу, здатну змінити їх і світ навколо на краще. Саме це і має статися з українцями", - зазначив режисер-постановник, художній керівник Національної оперети, народний артист України Богдан Струтинський.
Образи легендарних Душечки, Джо-Джозефіни та Джеррі-Дафни на сцені втілили Ольга Федоренко, Андрій Григоренко та Арсен Курбанов. Під час прес-конференції артисти зазначили, що не намагалися наслідувати кіноперсонажів чи виконавців головних ролей з бродвейської постановки. Саме такій підхід і дозволив продемонструвати свіже бачення героїв. Під час вистави у глядачів не виникало бажання порівнювати їх з акторами знаменитого фільму, а залишалося лише насолоджуватися яскравим видовищем.
Коментарі