пʼятниця, 08 квітня 2011 11:40

Наталя Водянова стала еротичним кроликом

Наталя Водянова знялася у новій рекламній кампанії білизняного бренду Etam.

У 2009 році Водянова уклала контракт з відомою французькою маркою, за умовами якого вона не тільки бере участь у рекламних кампаніях, але й бере участь у розробці моделей.

"Я не була впевнена, що впораюся, а потім покопалася в собі. Зрозуміла, що можу уявити, яку саме білизну хотілося б мати жінці", - пояснила Водянова.

У новому сезоні Наталя вирішила, що кольорова гамма дамської білизни повинна бути жовтою та рожевою і нагадувати про весну та майбутню Пасху.

А для фотографії на обкладинку журналу Tatler дівчина прикрасила себе ще й рожевими заячими вушками. В інтерв'ю виданню Наталія розповіла, що вона завжди виходить на знімках дуже невинно, і перетворити її на жінку-вамп не так-то й просто.

Зараз ви читаєте новину «Наталя Водянова стала еротичним кроликом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 5298
Голосування Хто з українських зірок найчастіше оголюється на пікантних фото в соцмережах?
  • Настя Каменських
  • Софія Стужук
  • Леся Нікітюк
  • Анна Трінчер
  • Даша Астаф'єва
  • Злата Огнєвіч
  • Ваш варіант (напишіть у коментарях)
Переглянути