четвер, 22 жовтня 2015 16:27

Якщо ти переміг у відбірковому турі Євробачення, готуй 300 тис. євро - продюсер Сергій Перман
6

Фото: Прес-служба

У Києві експерти в галузі шоу-бізнесу відповіли на найактуальніші питання та поділилися власним досвідом у рамках семінару "ЕВРОПРАВДА. Євробачення зсередини: секрети, практика, можливості".

Що дає участь в "Євробаченні" артисту і країні? Яка ціна конкурсу? Можливості, камені спотикання і залаштункові інтриги? Тонкощі підготовки до шоу? На ці та інші питання протягом декількох годин відповідали професіонали, які неодноразово готували українських артистів до "Євробачення". Модератором зустрічі виступив генеральний продюсер EA Secret Service, музичний продюсер і медіа-консультант Михайло Ясинський.

"Безумовно, потрібно вірити в удачу, свого артиста і в обрану пісню! Але цього мало!", - Розпочав зустріч Михайло. - Мій особистий досвід участі в "Євробаченні" обмежений роботою з LOBODA в якості її піар-директора в "Євробаченні". І це абсолютно незначно в порівнянні з тим, що повинен знати кожен менеджер і музикант перш, ніж починати хотіти проявити себе на конкурсі. На мій погляд, багато проблем і невдач в "Євробаченні" пов'язані з відсутністю інсайдерської інформації, тому сьогодні нам випала можливість поспілкуватися з людьми, які вже пройшли цей шлях ", - розповів Михайло Ясинський.

Першим своїм досвідом поділився Сергій Перман - продюсер, який брав участь у підготовці до конкурсу Руслани та Ані Лорак. Сергій твердо впевнений, що в "Євробаченні" перемагає не артист, а пісня. Це полегшує завдання молодим виконавцям. Саме вони, на думку Сергія, повинні активніше думати про поїздку на конкурс, оскільки для  артистів, які відбулися участь у ньому - великий ризик.

"Якщо ти переміг у відбірковому турі, готуй 300 тис. євро, - каже Сергій. - Але, повірте, воно того варте. Для будь-якого артиста участь у " Євробаченні"- це божевільний досвід, можливість виступити на сцені з високим рівнем організації та увагою глядачів, що зашкалює. Звичайно, зовсім не обов'язково, що витрачені гроші повернуться, але в кожному разі це дуже цікаво ", - підсумував продюсер.

Продовжуючи тему фінансового забезпечення, заступник генерального директора НТКУ Євген Каленський зазначив, що за весь час участі України в "Євробаченні" держава не виділила на це ні копійки. Більше 10 років артисти та їхні продюсери змушені самі шукати спонсорів, щоб оплатити не тільки створення пісні, обов'язкову зйомку кліпу і т.д., але і поїздку делегації, підтримка якої дуже важлива під час конкурсу.

Вадим Лисиця (продюсер Alyosha, Таня BerQ, sound продюсер Потап & Настя, Время и Стекло, Mozgi. Продюсер і співвласник продакшн студії Foxxstudios) готував в "Євробаченню" співачку Alyosha в 2010 році. Цей випадок є унікальним в історії участі України в конкурсі, оскільки композиція, з якою артистка збиралася представляти нашу країну, була запідозрена в плагіаті. Команді Alyosha довелося створювати нову пісню в найкоротші терміни: "Написати пісню за 12 годин можна!", - Зазначив Вадим, згадуючи ніч у студії звукозапису, під час якої і народився сингл SweetPeople. І хоча обіцяної цього разу фінансової підтримки від держави команда Alyosha так і не отримала, артистка все ж вирушила на конкурс. За словами Вадима Лисиці, через 5 років він все ще не повернув суму, вкладену в підготовку. "Єдині артисти, які відбили гроші, - це Ані Лорак і Вєрка Сердючка", - розповів Вадим.

Свою історію участі в конкурсі під час зустрічі розповів і продюсер Міки Ньютон Тимофій Нагорний. "Євробачення" стало для нього якимось викликом, який він кинув системі:

"Перемога на" Євробаченні "криється в деталях, тому я вивчив всю 50-ти річну історію конкурсу. Спочатку моя задача була в тому, щоб виграти

досить складний відбірковий тур в Україні. Потім - пройти у фінал самого конкурсу. Букмекери давали нам невтішні прогнози, тому в останній момент довелося вживати екстрених заходів. Ми ретельно продумали костюми і саму постановку, в якій взяв участь відомий на весь світ еквілібрист Анатолій Залевський ", - розповів продюсер.

Незважаючи на суперечки навколо місць, які займають учасники у конкурсі, заступник генерального директора НТКУ Євген Каленський вважає, що в "Євробаченні" немає місця підводних каменів, адже ніхто не в силах змусити голосувати 50 країн. "Я навіть не уявляю, яку суму потрібно викласти, щоб підкупити всю Європу", - каже Євген. Друга причина, з якої він привіз конкурс до України в ще 2002 році, - це поліпшення іміджу нашої країни в очах Європи, з чим успішно, на його погляд, впоралася Руслана у 2004 році.

Про значимість "Євробачення" в житті країни говорив і Тимофій Нагорний:

"Для України" Євробачення "- знакова подія. Пісня, з якою артист виходить на сцену головного пісенного конкурсу Європи, може об'єднати країну, адже за неї вболіває і Захід, і Схід. Торік Україна була в тренді, і ми б обов'язково зайняли перше місце, якби брали участь в боротьбі. Я вважаю, що в цьому році ми обов'язково повинні зібрати серйозну, потужну команду і перемогти в цьому конкурсі ", - поділився своєю думкою у фіналі Тимофій Нагорний.

Зараз ви читаєте новину «Якщо ти переміг у відбірковому турі Євробачення, готуй 300 тис. євро - продюсер Сергій Перман». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 5298
Голосування Хто з українських зірок найчастіше оголюється на пікантних фото в соцмережах?
  • Настя Каменських
  • Софія Стужук
  • Леся Нікітюк
  • Анна Трінчер
  • Даша Астаф'єва
  • Злата Огнєвіч
  • Ваш варіант (напишіть у коментарях)
Переглянути