Ексклюзиви
вівторок, 16 грудня 2014 07:50

"Зекономив на фільтрі — попав ще й на свічки"

Автор: підготував Володимир Мукан
 

— Машина робила, як часіки. А в мороз не завелася. Перевірив свічки, акумулятор, генератор, карбюратор. Все ідеально, а не заводиться. Виявилося, у двигуні впала компресія. Відкрутив свічки, трохи капнув масла в кожен циліндр, прогнав стартєром — і все, — каже киянин 48-річний Валерій Галан.

Має 19-річну "Ладу-дев'ятку", працює водієм на "Жигулях" сьомої моделі. Розповідає, що ламається під час морозів.

— У мінусову температуру точно щось вилізе, — говорить. — Взимку навіть синтетичне масло гусне, зростає нагрузка на всі вузли. Найслабший поламається. Тому в перші тижні зими треба привести авто до ладу.

Найперше радить оглянути електропроводку і паливну систему. Очистити двигун від бруду, щоб не накопичувалася волога.

— У морози службова "сімка" заводиться з перебоями, бо окислюються контакти на трамбльорі і свічках. Ток подається, але такий слабий, що свічці не вистачає. Якщо з циліндрів чути хлопок — свічки залило. Тоді треба натиснути газ у пол і заводити. За два-три рази заведеться. Через зламаний карбюратор чи термостат двигун не прогрівається до робочої температури. Робить на холодну, швидко накриється.

Син їздить "Кіа". Зекономив на повітряному фільтрі — попав на свічки. Бо через старий фільтр у циліндри просочилася волога. Перед морозами передивляюся все. Чи нічого не тече, як палять свічки. Підтягую пас генератора. Бо в мороз втрачає еластичність, просковзує на роликах. Обов'язково заряджаю акумулятор.

— Просто зарядити акумулятор недостатньо, — каже слюсар 36-річний Олександр Семків зі столичної автомайстерні на вул. Великій Кільцевій. — Спершу треба перевірити рівень і щільність електроліту. Вона має бути не менше 1,27 грама на кубічний сантиметр. Якщо нормальна, а акумулятор підводить, краще одразу купіть новий. Бо в якомусь полі машина точно стане.

Радить оглянути, чи щільно з'єднані системи охолодження та гальмування.

— Бо в морози вся гума втрачає еластичність. Витікає тосол, у "Жигулях" течуть сальники колінвалу. Їх роблять з якогось пластику. На гальмівних барабанах дубіють манжети, витікає гальмівна рідина. Для машини небезпечний не мороз, а перепади температури. Від того часто заклинює стартер, бо реле замерзло й не дотягує до контактів. Найчастіше клинять у "Деу Нексіях" та "Опелях Кадетах". Якщо двигун не завівся з п'ятого разу — обережно облийте стартер окропом.

Кузов автомобіля радить покрити твердим воском, завіси змастити.

— Твердий віск утворює плівку на фарбі, не дає волозі проникати у мікротріщини. Якщо машина має пластиковий захист арок коліс, бажано викрутити саморізи і покрити мовілем. Інакше іржа з них перелізе на кузов. Гумові ущільнювачі покривають силіконом, щоб не примерзали до кузова й не рвалися. Бажано змастити всі елементи дверних замків. У деяких іномарках взимку їх клинить. Знайомий на "Фабії" цілий день їздив із дверима, примотаними скотчем до кузова. Замок замерз і не зачиняв.

Зараз ви читаєте новину «"Зекономив на фільтрі — попав ще й на свічки"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути