середа, 09 березня 2016 12:27

4 ситуації, коли ви не зобов'язані платити за послуги в салоні краси

Кожна дівчина хоч раз у житті стикалася з ситуацією, коли після відвідування салону краси, результат був не зовсім тим, який хотілося отримати. У підсумку за таку прикрість ще й доводилося платити. Насправді, є ситуації, в яких майстер не може взяти з вас гроші, а іноді змушений навіть компенсувати свої "старання". Про це читайте далі.

Коли можна не платити за послуги в салоні краси

 

Неправильний колір волосся

В ситуації, коли ви приходите до салону, щоб отримати блонд, а в результаті виходите звідти вогненно-рудою, ви можете не платити за дану, на 100% неякісну послугу. Майстер перед початком фарбування повинен був вас попередити, що ваш пігмент не дасть вивести вас в блондинку за один раз. Якщо він цього не зробив, і в результаті вийшло не те, що потрібно — це некомпетентність, яку ви не зобов'язані оплачувати. Це стосується будь-якого невдалого кольору волосся: якщо майстер не попереджав вас, що ви хочете здійснити неможливе, то правда на вашому боці.

Якщо після фарбування у вас виникла алергія на барвник — це також цілком і повністю вина салону, і ви навіть можете вимагати компенсацію.

Сухе волосся

Волосся після рук перукаря повинно залишитися цілим і неушкодженим. Якщо майстер не попереджав вас до початку процедури, що вам краще від неї відмовитися, то він несе відповідальність за результат. Пам'ятайте, що б ви не зробили з волоссям в салоні, за його якість відповідає майстер. Часто буває так, що перукар спалив половину волосся і намагається перекласти всю провину на самого клієнта. Проте хороший майстер завжди бачить якість волосся, і якщо він розуміє, що краще не робити ту чи іншу процедуру, оскільки є ризик перетворити шевелюру на мочалку — він про це прямо говорить. Якщо він не сказав і зіпсував волосся — ви можете не платити.

Гра з ціною на послуги

Багато салонів грішать тим, що на початку тієї або іншої процедури озвучують одну ціну, а на виході — зовсім іншу, мотивуючи це тим, що вам зробили маску, нанесли сироватку і так далі. Пам'ятайте, перед будь-якими діями, які спричинять збільшення ціни, майстер повинен про це повідомити. Якщо цього не відбувається — сміливо відмовляйтеся платити, оскільки ви ці послуги не замовляли.

Неякісний гель-лак

Ще одна велика ймовірність неякісної послуги — це покриття нігтів гель-лаком. Так, у разі, якщо гель-лак почав втрачати вигляд через пару днів після нанесення, ви можете вимагати безкоштовно переробити процедуру або ж повернути гроші. По ідеї, якщо процедура манікюру і покриття була виконана за інструкцією, то гель-лак тримається на нігтях не менше двох тижнів. Якщо ж він сколюється через два-три дні, значить, щось було порушено.

Зараз ви читаєте новину «4 ситуації, коли ви не зобов'язані платити за послуги в салоні краси». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути