На жовто-зеленому Mercedes Smart їздить киянка Вікторія Черкаська. Її машина 1996 року випуску, привезена із Німеччини.
"Машина в мене зявилася рік тому, вона була іншого кольору – сірий метталік, - розповідає Вікторія. - Тоді більшість людей особливо не звертали на мене уваги у потоці. А тепер все зовсім інакше – люди, які переходять дорогу, усміхаються, фотографують машину на мобільний телефон. Одна дівчина в купальнику, преходячи дорогу, підбігла до мого авто й без дозволу почала позувати, аби її сфотографували. Водії теж частіше стали пропускати".
Автомобілю змінили колір після аварії, у яку потрапила пані Вікторія. Щоб не перефарбовувати машину, її чоловік Вікторії замовив обклейку автомобільною плівкою. Обрав такі ж основні відтінки жовтого й зеленого, як у серійного багатоколірного Volkswagen Polo Harlekin.
"Найближчим часом замовимо переклеїти автомобіль у інший колір, не такий яскравий. Бо через велику увагу, на жаль, трапляються і не дуже приємні випадки. Хтось із перехожих здогадався, що це плівка і почав її здирати із заднього бампера. Не знаю, правда, навіщо, - скаржиться Вікторія.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Єдиний у світі шкіряний автомобіль виставили на продаж
Автомобільна плівка – це хороший спосіб змінювати зовнішністю свого автомобіля, кажуть у столичній компанії "Віп-тюнінг", на Виноградарі.
"Поклейка плівкою всього автомобіля В-класу коштує 6 тисяч гривень, а перефарбування щонайменше – 17 тисяч, - каже Валерій Григорюк, майстер з поклейки плівки. – Якщо плівка набридне, її можна зняти. Але при цьому варто розігрівати покриття феном, інакше вона віклеюватиметься нерівномірними шматками. Клеїти покриття бажано на закристалізовану фарбу. Тобто після пофарбування кузова має пройти щонайменше три місяці. На деталі після кустарного перефарбуваня не радив би її клеїти, потім відірветься разом із лаком".
Майстер не рекомендує обклеювати кузовну деталь частково. "Один хлопчина попросив, щоб ми на капот, дах і багажник його червоного "Авео" наклеїли дві білі смуги, як у "мустанга". Ми наклеїли. Через три роки він надумав продавати машину, здер ті смуги, а на їх місці лишися сліди. Скрізь фарба вигоріла, а під смугами – ні. Плівка потребує ретельнішого догляду, ніж фарба. Якщо вона карбонова, у її ламелі набивається пил, його періодично видувають компресором. "Всіх мийників треба попереджувати, що на автомобілі плівка, щоб подалі тримали пістолет розпилювача та меншим напором обробляли торці капота, багажника, бампера, де плівку загортають".
Коментарі
4