пʼятниця, 18 жовтня 2013 07:03

Складальний цех із середини: як роблять SsangYong New Korando в Кременчуці
36

Фото: Володимир Мукан

Оновлений корейський кросовер SsangYong Korando вже почали збирати на Кременчуцькому автоскладальному заводі, що входить у групу компаній АІС. Пофарбовані кузови SsangYong із готовими салонами, встановленими фарами, ліхтарями, вікнами привозять із Південної Кореї у Кременчук. Тут на них встановлюють двигуни, коробки передач і всі деталі ходової частини.

Потім машину випробовують на спеціальному треку, там водії-випробовувачі проганяють автомобілі різними видами поверхні, перевіряють системи ABS i EBD на спеціальному покриття, що нагадує слизький асфальт.

Складання автомобілів на заводі почалося із 1995 року. Тоді на базі Кременчуцького дослідно-експериментального механічного заводу утворили спільне україно-російське підприємство  "Кременчук-автоГАЗ", де почали складати із машинокомплектів міні-вантажівки "ГАЗель". Через п'ять років підприємство увійшло до групи компаній АІС. Тут налагодили виробництво російських ВАЗів, китайських і корейських марок.

"Спочатку на нашому заводі складали лише 66 машин за місяць, а у 2007 – вже 27 тисяч. Продуктивність заводу росла, ми співпрацювали із багатьма виробниками. А ось після кризи, 2009 року, темпи виробництва впали, бо багато китайських автобрендів пішли з України, - розповідає виконавчий директор Кременчуцького автоскладального заводу Микола Черниш. – Щоб не ризикувати у майбутньому, ми вирішили співпрацювати надалі із найнадійнішими партнерами – китайською компанією Geely та корейською SsangYong, розширюємо складання їхніх моделей в Україні. Тим самим підтримуємо вітчизняну економіку, адже платимо податки за 26 гектарів заводу, виплачуємо одні з найвищих зарплат у місті своїм 5 сотням працівникам, замовляємо всі можливі якісні деталі саме на українських підприємствах".

Наразі рівень локації машин, зібраних на Кременчуцькому автоскладальному заводі, становить 18%.

"Колісні диски ми замовляємо кременчуцького виробництва, шини   купуємо у Білій Церкві, акумулятори – у Дніпропетровську, деталі вихлопної системи – у Запоріжжі. Зараз ведемо переговори про те, щоб замовляти на українських підприємствах електропроводку та деякі види пластикових деталей".

Автомобілі SsangYong збирають в Кременчуці із 2005 року. Ці машини мають двигуни та коробки передач, виготовлені за ліцензією Mercedes-Benz у Кореї. Цьогоріч на заводі планують збільшити обсяги виробництва позашляховиків мало не в двічі.

"Організуємо збирання у дві зміни, щоб вийти на рівень 2500 машин за добу. Вже в листопаді матимемо своє свято – з конвеєра зійде 150000 автомобіль, - каже Микола Черниш".

Зараз ви читаєте новину «Складальний цех із середини: як роблять SsangYong New Korando в Кременчуці». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

100

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути