Оновлений корейський кросовер SsangYong Korando вже почали збирати на Кременчуцькому автоскладальному заводі, що входить у групу компаній АІС. Пофарбовані кузови SsangYong із готовими салонами, встановленими фарами, ліхтарями, вікнами привозять із Південної Кореї у Кременчук. Тут на них встановлюють двигуни, коробки передач і всі деталі ходової частини.
Потім машину випробовують на спеціальному треку, там водії-випробовувачі проганяють автомобілі різними видами поверхні, перевіряють системи ABS i EBD на спеціальному покриття, що нагадує слизький асфальт.
Складання автомобілів на заводі почалося із 1995 року. Тоді на базі Кременчуцького дослідно-експериментального механічного заводу утворили спільне україно-російське підприємство "Кременчук-автоГАЗ", де почали складати із машинокомплектів міні-вантажівки "ГАЗель". Через п'ять років підприємство увійшло до групи компаній АІС. Тут налагодили виробництво російських ВАЗів, китайських і корейських марок.
"Спочатку на нашому заводі складали лише 66 машин за місяць, а у 2007 – вже 27 тисяч. Продуктивність заводу росла, ми співпрацювали із багатьма виробниками. А ось після кризи, 2009 року, темпи виробництва впали, бо багато китайських автобрендів пішли з України, - розповідає виконавчий директор Кременчуцького автоскладального заводу Микола Черниш. – Щоб не ризикувати у майбутньому, ми вирішили співпрацювати надалі із найнадійнішими партнерами – китайською компанією Geely та корейською SsangYong, розширюємо складання їхніх моделей в Україні. Тим самим підтримуємо вітчизняну економіку, адже платимо податки за 26 гектарів заводу, виплачуємо одні з найвищих зарплат у місті своїм 5 сотням працівникам, замовляємо всі можливі якісні деталі саме на українських підприємствах".
Наразі рівень локації машин, зібраних на Кременчуцькому автоскладальному заводі, становить 18%.
"Колісні диски ми замовляємо кременчуцького виробництва, шини купуємо у Білій Церкві, акумулятори – у Дніпропетровську, деталі вихлопної системи – у Запоріжжі. Зараз ведемо переговори про те, щоб замовляти на українських підприємствах електропроводку та деякі види пластикових деталей".
Автомобілі SsangYong збирають в Кременчуці із 2005 року. Ці машини мають двигуни та коробки передач, виготовлені за ліцензією Mercedes-Benz у Кореї. Цьогоріч на заводі планують збільшити обсяги виробництва позашляховиків мало не в двічі.
"Організуємо збирання у дві зміни, щоб вийти на рівень 2500 машин за добу. Вже в листопаді матимемо своє свято – з конвеєра зійде 150000 автомобіль, - каже Микола Черниш".
Коментарі
100