Компанія Infiniti опублікувала перше зображення двигуна зі змінним ступенем стиснення, який в компанії назвали "революційним" і "проривним".
Публічна прем'єра відбудеться 29 вересня на Паризькому автосалоні, повідомляє Motoring.
Новий мотор на 27% ефективніший 3,5-літрового бензинового V6. Крім того, у виробництві він буде дешевше, ніж турбодизельний. Президент компанії Роланд Крюгер назвав технологію VC-T революційним кроком в оптимізації ефективності роботи ДВЗ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як в Україні тюнінгують Infiniti
Новий дволітровий турбомотор Nissan отримав колінчастий вал, до якого прикріпили свого роду коромисло. Зліва до нього кріпиться шатун, праворуч — важіль, який керується електромотором. Рух важеля змінює положення шатуна щодо колінчастого валу і фізично змінює ступінь стиснення — від 8:1 (для високої продуктивності) і 14:1 (для високої ефективності). Віддача мотора складе 268 кінських сил (390 Нм).
Мотор VC-T дебютує в 2017 році на кросовері QX50 нового покоління. Зараз модель проходить фінальні доробки. Ззовні новинка нагадуватиме концепт QX Sport Inspiration.
Нагадаємо, компанія Infiniti презентує на автосалоні в Парижі новий серійний кросовер.
Коментарі