Донеччанка 22-рiчна Наталiя Григолiя — перукар. Вона часто купує натуральне волосся для нарощування своїм клієнтам. 13 січня завітала в магазин на вул. Ілліча. За 90 г волосся заплатила 1187,5 грн.
— Волосся має бути вже готовим для використання, — пояснює жінка. — Але вдома я помітила гниди — яйця вошей. Повернулася назад, вимагала віддати гроші. Та директор обізвав мене аферисткою. Працівникам сказав не пускати мене на поріг.
Наталія показує пасма русявого кольору. Довжина — 70 см.
— Я навіть переплатила, — пояснює перукар. — Воно ж азіатськє. А волосся з Азії дешевше європейського і слов"янського. По секрету дізналася, що продавці отримали цілу партію такого товару. Однак папірець із даними виробника відірвали ще в магазині. Мені не повернули.
Перукар понесла пасма до міської дезінфекційної станції. Там зробили аналіз, виявили сухі гниди.
— Я п"ять років купувала в цьому магазині товари для стрижки, і ніяк не чекала такого хамського відношення! — обурюється Наталія. — Чотири рази ходила в магазин, але гроші не повернули.
Григолiя поскаржилася до управління захисту прав споживачів і торговельного відділу міськвиконкому.
— На підставі Закону "Про захист прав споживачів" вона має право на повернення вартості товару і компенсацію моральної шкоди, — каже Максим Макаров, адвокат Наталії. — Оскiльки покупка загрожує зараженням педикульозом. Окрім цього, Наталію публічно образили у присутності персоналу. Ми викликатимемо продавців до суду.
Наталія Григолiя вимагає повернути гроші за товар і ще 2 тис. грн відшкодувати за послуги адвоката, підготування заяв, поїздки.
Натуральне волосся використовують для нарощування методом трес — до потиличної частини голови прикріплюють горизонтальну смужку, до якої кріплять пасма іншого волосся.
Коментарі