середа, 25 березня 2009 16:53

"Дачія Сандеро" добре долає бездоріжжя

Автор: фото: Андрій ЄЛОВІКОВ
  Менеджер Олег Никитюк складає задні сидіння, щоб збільшити об’єм багажника. Це дозволяє перевозити великогабаритний вантаж
Менеджер Олег Никитюк складає задні сидіння, щоб збільшити об’єм багажника. Це дозволяє перевозити великогабаритний вантаж

Румунський автовиробник "Дачія" випустив 5-дверний хетчбек "сандеро".

Нову синю "сандеру" надає для тест-драйву "Автомобільний центр Голосіївський" на столичній вул. Героїв Оборони. Спершу за кермо сідає менеджер автоцентру Олег Никитюк, 33 роки.

Бортовий комп"ютер показує пробіг — 12 км. Олег заводить двигун. На холостих обертах його майже не чутно. Кільцевою дорогою виїжджаємо з Одеської площі у бік селища Пирогів. Оглядаємо салон. За паспортом він розрахований для п"ятьох. Водієві та пасажиру, що сидітиме поряд, комфортно. Нижня частина переднього сидіння вузька, зате добре відчутна бокова підтримка спини. Приміром, сидіння "Шевроле Авео" такого не мають. Між двома пасажирами заднього сидіння залишається проміжок близько 30 см.

— Чоловікам утрьох позаду буде тіснувато, — каже киянин 22-річний Андрій, що також бере участь у тест-драйві. Їде на задньому сидінні. — Хоча посадка зручна, сидіння високі. У моєму "ланосі" сидіння нижчі. На них швидше втомлюєшся.

Задні сидіння складаються, утворюючи рівну поверхню, зауважує менеджер Олег. Це дозволяє перевозити габаритний вантаж.

На центральній консолі "сандеро" вмонтовано магнітолу "Блаупункт", кнопки управління кондиціонером, обдування вікон та салону, електричних склопідіймачів. Хоча для них є заглибини на пластикових картах дверей. У них вмонтовано чотири динаміки.

Випробовуємо "Дачію Сандеро" на швидкість. Рекламний буклет обіцяє, що вона розганяється до 100 км/год. за 11,5 с.

Час засікаємо на секундомірі мобільника. Менеджер Олег рвучко розганяється. Тахометр показує 4 тис. обертів. Стрілка спідометра доповзає до 100 км/год. за 16 с.

Зауважуємо, що авто для тест-драйву має двигун 1,6 л. А в базовій комплектації — 1,4 л. У нашій машині є кондиціонер, бортовий комп"ютер, CD-MP3-магнітола. Сталеві колісні диски мають більший діаметр, 15 дюймів.

На широкій Кільцевій дорозі їдемо 120 км/год. "Сандеро" рухається плавно, впевнено. Після 2 тис. обертів тахометра в салоні чутно двигун.

— Щоб розігнатися, двигун слід розкрутити на 2,5 тисячі обертів за хвилину. Хоча машині треба пройти обкатку, — каже Никитюк.

На підйомі, щоб обігнати фуру, Олег тисне на газ. Тахометр показує 4 тис./хв. обертів. Спідометр — 80 км/год.

— Я поліпшив би шумоізоляцію, двигун чутно, — каже Никитюк. — У моєму "кашкаї" краща шумка. Але й машина дорожча.

Зустрічною смугою одна за одною рухаються фури. Приміром, ВАЗ-2110 завжди реагує на потік повітря від зустрічних вантажівок. Потрібно міцно тримати кермо, щоб не повело вбік. "Сандеро" не підкидає і не відхиляє вбік.

Кермо "дачії" крутити важко, хоча є гідропідсилювач

Підвіску перевіряємо на розбитих вуличках селища Чапаєвка, біля Центрального авторинку. Спочатку Олег Никитюк повільно в"їжджає у вибоїни. Поштовхів у салоні майже не відчутно. Потім розганяється до 50 км/год. На ямах підвіска видає глухі удари.

— Я не відчуваю вибоїн, — озивається із заднього сидіння Андрій. — Хоча на такій швидкості мене мало б підкидати. Та й пластик у салоні не скрипить.

Кліренс "сандеро" заввишки 15,5 см, тому добре долає бездоріжжя. Менеджер пропонує виїхати на посіви озимини біля Музею народної архітектури та побуту. "Сандеро" з"їжджає з дороги, жодного разу не зачепивши днищем ґрунт.

— Я на "ланосі" так легко не проїхав би, — каже Андрій. — У селі ця машина точно не застряне.

На асфальті Олег дозволяє проїхатися. Сідаю за кермо "сандеро". Великі бічні дзеркала забезпечують добру оглядовість. Із високого сидіння видно все перед капотом. Порівнюю з "ладою-десяткою". У неї оглядовість гірша.

Кермо "дачії" крутити важко, хоча воно має гідропідсилювач. Майже як і на "десятці" — без гідропідсилювача. На швидкості кермо добре передає найменший порух. Автомобіль одразу змінює курс. Педаль зчеплення м"яка. Враження, ніби витискання відбувається від самого лише становлення ноги на педаль. Гальма теж спрацьовують від легкого натискання.

Ми проїхали майже 30 км. Бортовий комп"ютер показує середню витрату бензину — 13,5 л на 100 км. Хоча виробник обіцяє 10 л.

У автоцентрі "Голосіївський" базова комплектація "Дачії Сандеро" коштує 81,8 тис. грн. Найдорожча — 114,3 тис.

Базова "Шевроле Авео" має кондиціонер і підсилювач керма

Конкурентами "Дачії Сандеро" вважають хетчбеки "Шевроле Авео" та "Хюндай ґетц".

Вони дорожчі. Базова комплектація першої обійдеться в 88 тис. грн, "ґетц" — близько 100 тис. Їхні двигуни потужніші на 10–20 к. с. Базова комплектація обох передбачає підсилювач керма. "Авео" має кондиціонер. У цього легковика найдовша за часом гарантія — п"ять років.

Проте "дачія" має більший багажник і захист картера двигуна.

Зараз ви читаєте новину «"Дачія Сандеро" добре долає бездоріжжя». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

2

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути