Наступного року в Україні можуть з'явитися кілька нових швидкісних залізничних сполучень. Ними курсуватимуть потяги вітчизняного виробництва, каже міністр інфрастуктури 37-річний Андрій Пивоварський. Ідеться про "Тарпани". Їх виготовляють на Крюківському вагонобудівному заводі в місті Кременчук Полтавської області.
— Можемо говорити про кілька нових "Тарпанів" і про напрямки на Одесу, Кривий Ріг, — каже міністр.
Перший електропоїзд підвищеного комфорту "Тарпан" курсує з Києва до Львова.
— "Тарпан" може розганятися до 200 кілометрів на годину й обходиться державі вдвічі дешевше, ніж потяг іноземного виробництва. І наш точно не заглухне посеред поля, — розповідає 67-річний Георгій Ігнатов, головний конструктор Крюківського заводу. — Корпус вагона виготовлено з нержавіючої сталі. Влітку — не жарко, а взимку пасажири не замерзнуть. Сидіння в салонах якісні. У вагоні першого класу розкладаються, висувається спинка. У другому класі можна їхати 8 годин і спина не болітиме. Є вагон із місцями для пасажирів в інвалідних візках. У салоні працює кондиціонер. Температура підтримується на рівні 23 градусів. Між вагонами — двері із сенсорними ручками, герметичні переходи. Поїзд обладнаний системою відеоспостереження, є вай-фай, розетки. Коли їде понад 5 кілометрів за годину, вхідні двері автоматично блокуються.
Швидкісні сполучення вже діють із Києва до Харкова, Хмельницького, Дніпропетровська і до Львова. Однак через неякісні колії, швидкість цих потягів не перевищує 140 км/год.
— Добре, що підтримуємо вітчизняного виробника, — говорить транспортний експерт В'ячеслав Коновалов. — Такі поїзди підлаштовані під наші колії та погодні умови.
Коментарі