пʼятниця, 05 грудня 2014 00:40

"Порахували, що при зарплаті в три тисячі їздити на роботу немає сенсу"
2

Фото: Дані: Київська міська адміністрація

Після Нового року в столиці вдвічі подорожчає проїзд у комунальному транспорті. Нові тарифи вивісили на сайті міської адміністрації. Жетон на метро підніметься з 2 грн до 4, квиток на тролейбус, трамвай, автобус і фунікулер — з 1,5 до 3 грн. Можна буде купити місячний проїзний на певну кількість поїздок.

— Ціна в метро в нас найнижча. Не покриває витрат комунальних підприємств — на електрику, утримання рухомого складу, персоналу. Київський метрополітен сьогодні збитковий. Потрібно виправити ситуацію, — каже мер 43-річний Віталій Кличко. — Збитки мають і Київпастранс і міська електричка.

— Ми з чоловіком і донькою добираємось із Троєщини на роботу в центр міста трьома видами транспорту. Спершу маршруткою, потім на метро й кілька зупинок тролейбусом. Виходитиме по 28 гривень за день на кожного, 616 — на місяць. Разом майже 2 тисячі, — каже киянка 42-річна Світлана Бабчук. — Порахували, що при зарплаті в 3 тисячі їздити на роботу немає сенсу. Але пішки все одно не ходитимемо, доведеться платити.

Після подорожчання проїзду в комунальному транспорті ціна може піднятися й у маршрутках.

— Тариф установлюватиме кожен власник маршруту. Але думаю, максимум буде 5 гривень. Дорожче люди не їздитимуть. Влітку робили обрахунки. Вийшло якраз 5 гривень. Це собівартість і невеликий відсоток доходу, — каже Валерій Ліпецький, 64 роки, голова Асоціації столичних перевізників. — Піднімати ціни в маршрутках потрібно, бо дорожчає пальне. Запчастини купуємо закордонні. А вони теж дорожчають, бо росте долар.

Таксисти не планують піднімати цін. Незначне традиційне подорожчання буде на новорічно-різдвяні свята. Потім знову спадуть до теперішнього рівня, говорить 40-річний Андрій Антонюк з Української таксомоторної асоціації.

— Ситуація в країні складна. Півтори гривні за квиток у тролейбусі — смішна ціна. Проте всіх проблем комунального транспорту подорожчання не вирішить, — каже громадський активіст Павло Везденецький, 26 років. Він бореться проти тіньового обігу коштів у громадському транспорті столиці.

Треба реформувати підприємства, навести в них лад. Знищити корупцію й безкарність. Адміністрація автопарків краде пальне і запчастини на великі суми. Основна проблема метрополітену — реклама. Гроші від неї йдуть не в бюджет, а розмазуються тонким шаром по бутербродах чиновників. Прибиральниці протирають рекламні площі задарма. Проблемою є й те, що кошти за проїзд пенсіонерів держава не компенсує. А після підняття та­рифу уряд буде змушений відшкодовувати Києву вдвічі більшу суму.

Зараз ви читаєте новину «"Порахували, що при зарплаті в три тисячі їздити на роботу немає сенсу"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути