вівторок, 12 квітня 2016 11:21

Вчені вперше виміряли атмосферні хвилі Венери

Планетологи з Великобританії, Франції та Нідерландів вперше представили аналіз результатів прямих спостережень атмосферних хвиль на Венері.Станція Venus Express в період з 24 червня по 11 липня 2015 року здійснювала експеримент VExADE

Про це повідомляє журнал Nature.

Під час експерименту космічний апарат загальмував в термосфері планети. Показання акселерометра дозволили оцінити зміни щільності газової оболонки на висотах від 130 до 140 км від поверхні небесного тіла у високих широтах.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вчені знайшли міжзоряну екзопланету біля Сонячної системи

Вчені вимиряли середню температуру атмосфери Венери на досліджуваній ділянці і визначили горизонтальні ділянки термосфери, де помітні регулярні збурення.

Станція Venus Express Європейського космічного агентства досягла Венери 11 квітня 2006 року. Останній контакт з апаратом стався 18 січня 2015 року. Станція призначена для дослідження атмосфери планети.

Нагадаємо, Венера є другою по віддаленості від Сонця планетою. За масою і об'ємом вона трохи поступається Землі. Планета має слабку магнітосферу і щільну гарячу атмосферу. Земля і Венера виникли практично в ідентичних умовах, однак парниковий ефект призвів до розігріву газової оболонки другого небесного тіла до температур, неможливих для зародження і підтримки життя.

Зараз ви читаєте новину «Вчені вперше виміряли атмосферні хвилі Венери». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua