пʼятниця, 29 серпня 2014 14:14

Сучасні знаменитості на рекламних постерах 50-х років
6

Паризький художник представив свої нові роботи у вигляді рекламних плакатів 50-х років 20 століття, на яких зображені зірки сучасної поп-культури.

Французький фотограф Девід Редон надав старій рекламі нове "звучання". Трохи цифрової обробки та комп'ютерних маніпуляцій, і ось вже сучасні поп-ікони рекламують мило, зубну пасту і шампуні.

Кожен плакат Редона, чи то військова пропаганда або реклама якого-небудь засобу, відображає кар'єру його героя. Зображення реп-виконавця Каньє Веста вставлено в плакат, створений американцем J. Howard Miller в 1943 році. Спочатку, слоган на постері "We can do it" ("Ми зробимо це") закликав підвищувати моральний дух жінок на виробництві у воєнний час. Тепер замість оригінального зображення дівчини Розі, Kanye West своєю піснею "Stronger" та плакатом закликає людей стати сильніше.

Крім Каньє Веста "під приціл" фотохудожника потрапили: Beyonce, що кричить про те, що дівчата правлять світом, Daft Punk, що рекламують казино Get Lucky, група Nirvana представляє "новий аромат" зі слоганом "Smells Like Teen Spirit", а Емі Вайнхаус рекламує каву Back To Black. Оцінювати творчість Девіда Редона потрібно під музику виконавця, зображеного на тому чи іншому плакаті.

Зараз ви читаєте новину «Сучасні знаменитості на рекламних постерах 50-х років». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути