середа, 24 жовтня 2012 12:04

Політолог скаржиться, що в Україні важко відрізнити політичну рекламу від новин

Політолог скаржиться, що в Україні важко відрізнити політичну рекламу від новин
Кость Бондаренко розповів, де найбільше порушували закон про вибори. Фото: zhitomir.info

Найбільше зловживань, які спостерігали під час цієї виборчої кампанії, знаходяться в площині мажоритарних округів.

Про це під час круглого столу сказав голова правління Інституту української політики Кость Бондаренко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Януковича визнали, що ця виборча кампанія - особливо брудна

"Найбільше саме мажоритарники роздавали гречку та гроші. Саме мажоритарники використовували різноманітні заборонені прийоми", - розповів політолог.

При цьому, він зауважив, що на сьогодні в Україні немає єдиних інформаційних критеріїв, що вважати політичною рекламою, а що ні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Використання дітей в агітації — карний злочин — Данилюк

"Умовно кажучи, їде Микола Янович відкривати завод, чи підприємство, перерізає стрічку. З одного боку Микола Азаров є прем'єр-міністром, з іншого боку - лідером партії. Показати прем'єр-міністра з плашкою "реклама"? Це все потребує подальших обговорень та дискусій, що є дійсно рекламним сюжетом", - додав Бондаренко.

Зараз ви читаєте новину «Політолог скаржиться, що в Україні важко відрізнити політичну рекламу від новин». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

3

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 8759
Голосування "Розумна мілітаризація" від Міноборони
  • Держслужбовців потрібно брати на роботу лише після військової підготовки
  • Це має бути однією з вимог і для балотування в органи місцевого самоврядування, парламент та суди
  • Для держслужбовців військова підготовка не повинна бути обов'язковою
  • Мені байдуже
Переглянути