Американський кабріолет "Паккард 120" показали на виставці старовинних автомобілів "Ретро Авто Фест-2015" у музеї авіації на околиці столиці 24–26 квітня. Також представили 450 машин.
"Паккард" має відкидний дах та масивні бічні крила. Спереду — срібляста емблема у вигляді жінки, яка тримає колесо.
Від відвідувачів автомобіль відгородили поліетиленовою стрічкою. Під нею пролазять близнюки років семи у класичних фетрових капелюхах. Хочуть сфотографуватися.
— Один в салоні став, другий — присів. Помахайте папі капелюхами в об'єктив, — говорить власник автівки 53-річний Олександр Настенко з Києва. Він одягнений в американський бордовий капелюх, жилетку й вишиванку. Машину на виставці показує вперше.
Кабріолет випустили 1939 року. Олександр придбав його за $3 тис. 2000-го. Їздив до Дніпродзержинська Дніпропетровської області.
— Автомобіль був у жахливому стані. Дружина спершу не зрозуміла, що це машина. Думала, брухт. Двері — окремо, рама окремо. Вся права боковина прогнила наскрізь. Такими "Паккардами" возили чиновників у Москві по війні. 1969-го після списання з гаража особливого призначення він опинився в Дніпродзержинську. Гнив у соломі.
Більшість деталей Олександр Настенко замовляв у США. Салон і кермо обтягнув шкірою. Реставрував машину 15 років.
— Може б і довше робив, але хотілося закінчити до весілля старшого сина. Змінив чотири команди автомайстрів. Бо в нас звикли відновлювати ЗіЛи та "Волги". На американських машинах ніхто не знається. Прийшлося закуповувати в Америці кілограмами книжки про автомобілі. Були труднощі з колесами. Сучасні шини широкі, а сюди треба вузькі. Знайшов російську гуму для китайських вантажівок. Підійшла.
Автомобіль розганяється до 160 км/год.
— Швидко не їжджу. Він розрахований на 66-й бензин. Пального такої низької якості давно не випускають. На сучасному при швидкій їзді клапани в двигуні можуть згоріти. Та й їсть машина за нинішніми мірками немало — 25 літрів на 100 кілометрів. Тоді як сучасні — 8–10 літрів.
Коментарі