понеділок, 23 вересня 2013 23:18

"Людям урвався терпець!" — Сусіди комуніста Симоненка погрожують лягти на міжнародну трасу
5

Центральна вулиця с. Мостище. Люди ходять по проїжджій частині
Тут має бути тротуарна доріжка
Тут має бути тротуарна доріжка
Так звана зупинка біля школи
Маршрутки зупиняються просто на проїжджій частині

Під Києвом назріває скандал, який може вилитись у зіткнення між учасниками дорожнього руху та жителями села Мостище (адміністративна частина смт. Гостомель Київської області — ред.).

Місцеві заявили про готовність перекрити трасу міжнародного значення Київ-Ковель. Таким чином вони сподіваються привернути увагу до проблем, які виникли в селі у зв'язку з розширенням дорожнього полотна та ліквідацією тротуарного покриття по центральній вулиці Кулішова.

"Ви подивіться, що тут робиться, - скаржаться мостищани. – Нам лишили для проходу 1-1,5 метри, і ті завалені шматками старого асфальту та щебенем".

За поганої погоди ця так звана пішохідна частина перетворюється на брудний потік, тому людям доводиться іти просто проїжджою частиною, по якій з великою швидкістю несуться легкові автівки та вантажні фури.

"Влітку нам перед хатами викопали траншею – тижнів два не могли ні у двір зайти, ні машиною виїхати. Думали, зроблять тротуар, а вони дорогу виклали, решту засипали і зникли", - розповідають місцеві.

Прямо на трасі розташована одна із так званих зупинок, але ні дорожнього знаку, ні кишені для заїзду там немає. Раніше тут стояв відбійник, який не дозволяв дітям із місцевої початкової школи, розташованої над трасою, вибігати на дорогу. А зараз центральний вхід до школи просто закритий, "щоб не було біди".

Цікаво, що поруч з селом Мостище, у котеджному містечку "Канадське село", проживає лідер Комуністичної партії, народний депутат Петро Симоненко. Правда, поворот до його маєтку, розташованого в лісі, як і до садиб інших можновладців, починається за 500 м від в'їзду в село. І облаштований він, звісно, для машин якнайкращим чином.

ФОТОРЕПОРТАЖ: Журналісти знайшли справжній будинок Симоненка (ФОТО)

Із розширенням дороги і збільшенням інтенсивності руху зросла небезпека аварійних ситуацій. За останні кілька років у селі було зафіксовано три наїзди машин на пішоходів, один – зі смертельним наслідком.

Особливо небезпечними є пішохідні переходи – лише одна із 3-4 машин реагує на пішоходів, які стоять на краю "зебри". Аварійність зростає у нічний час: після опівночі вуличні ліхтарі в селі вимикаються. На жодному переході не встановлено світлофор. Між тим, швидкісну трасу в годину пік щодня доводиться долати сотням дітей, які ідуть до школи і повертаються звідти.

"З пішохідними переходами у Мостищі реально сутужно. Особливо як стемніє, від "Канадського села" (того самого, де хороми Симоненка серед сосен ховаються) на інший бік дороги дідька лисого перейдеш. До середини траси по "зебрі" ще якось доходиш, а потім молишся, щоб тебе помітили і пропустили, а не переїхали, - розповідає один із місцевих чоловіків Дмитро. - Приблизно аналогічна ситуація й на інших так званих пішохідних переходах у Мостищі. Дітей самих там взагалі страшно відпускати".

"У мене донька-третьокласниця ледь не потрапила під машину на пішохідному переході, - додає журналістка Наталя Позняк-Хоменко, яка мешкає на центральній вулиці Кулішова. – Вона переходила дорогу між машинами, що стояли в заторі, коли з-за повороту вискочила іномарка і на повній швидкості понеслася далі. Якби дитина була на два кроки ближче – була б уже під колесами".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Києві "БМВ" на переході збив одразу двох пішоходів

Розширення дороги, в результаті чого в деяких місцях швидкісна траса опинилася за 2-3 метри від людських парканів, породило й іншу проблему – від постійних вібрацій, створюваних багатотонними вантажівками, у мостищан почали руйнуватися домівки.

"У мене веранда за останній рік на 10 см відійшла від хати. А за які гроші робити ремонт? Хто мені це компенсує?" - цікавиться пенсіонерка Галина Нечипоренко.

Слід зазначити, що Гостомельська селищна рада неодноразово зверталася до Служби автомобільних доріг у Київській області та облавтодору з проханням вирішити проблему, але все завершилося формальними відписками.

"Їхня позиція така: немає коштів. Кошти з'являться – будемо працювати", - розводить руками селищний голова Анатолій Кириченко.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Потоп на Одещині: підтоплені 200 будинків, 114 осіб евакуювали в сільраду

Мешканці Мостища налаштовані рішуче: зараз вони збирають підписи під зверненням до облавтодору з вимогою негайно розпочати облаштування пішохідної зони. Якщо до кінця вересня не почнуться роботи з прокладання тротуарів, вони збираються блокувати рух на трасі Київ-Ковель.

"А що нам лишається робити? Ця ситуація триває уже роки. Довгий час нас годували обіцянками, що ось-ось — і зроблять: що будуть світлофори, що повернуть відбійники, які люди колись встановили за власний кошт, що тротуар буде піднятий над трасою, тому можна буде не боятися джипів, які обганяють затори з правого боку по пішохідній частині. Зараз почнуться морози, ожеледиця. Нам що – під колеса падати?" - обурюється Наталя Позняк-Хоменко.

За словами жінки, людям урвався терпець.

Рішення про реконструкцію дороги у селі Мостище було прийнято в 2008 році. Активні роботи в селі розпочалися на початку 2012-го — напередодні Євро-2012. Проїжджу частину розширили на 1,5-2 метри за рахунок пішохідної зони. З того часу дорожнє покриття уже встигли поміняти кілька разів, а до тротуару справа так і не дійшла.

Зараз ви читаєте новину «"Людям урвався терпець!" — Сусіди комуніста Симоненка погрожують лягти на міжнародну трасу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

100

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути