Сьогодні стартує маркетинговий проект українського телебачення компанії СМЕ в Україні - новий телеканал "Кіно". Про це повідомляє менеджмент каналу.
Канал "Кіно" розпочне роботу на частоті нинішнього "7 каналу". З моменту початку віщання з супутника технічне покриття телеканалу складатиме 18 % території України. До кінця року планується покрити 50 % території країни.
– Наша цільова аудиторія - глядачі у віці 18-35 років. Це ті люди, які насолоджуються життям, здатні експериментувати і пробувати все нове, це телеканал для тих, хто диктує моду і задає тон життя - розповіла Світлана Коротенко, генеральний директор телеканалу "Кіно".
За словами програмного директора, Оксани Іванюк, планується літній старт. З вересня ж у мережі віщання з"являться зміни, які властиві початку нового телевізійного сезону. На початку осені глядачеві представлять ті проекти, робота над якими вже практично завершена. Поки інформація, про те, що за продукт з"явиться в ефірі, зберігається в секреті.
– Так, буде чітко визначена ніша, яку ми повинні займати, і в рамках якої ми працюватимемо. Ми стартуємо літом, але продовжуватимемо готується до нового телевізійного сезону, який починається у вересня, - поділилася генеральний продюсер Ольга Рудніченко.
– Ми не хочемо поспішати. Наше завдання - впровадити визначену нами стратегію розвитку нового телевізійного бренду. Над запуском працює сильна команда фахівців в області ТБ. Ми не боїмося експериментувати і пробувати нове. Разом з тим, це чітка системна робота, це не справа одного місяця, ми працюємо в графіці, розуміючи, скільки часу займе перший етап, другий, третій. У тому, що канал буде цікавим і модним - не сумнівайтеся, - запевнила вона.
Канал стартує з 1 липня. У розробці стратегії розвитку телеканалу беруть участь менеджери компанії СМЕ та менеджери телеканалу "1+1", повідомляє Інтерфакс.
Коментарі