четвер, 07 лютого 2013 12:16

Метро на Троєщину можна замінити міською електричкою - експерт

Метро на Троєщину можна замінити міською електричкою - експерт
Фото: transmissia.net

Будівництво лінії метро на Троєщину обійдеться країні у 14 мільярдів гривень і триватиме 7-10 років. Це довго і дорого. Про це у коментарі Gazeta.ua заявив інженер-конструктор компанії "Експреспроект" Віктор Петрук.

"Ми пропонуємо реконструювати вже існуючу залізничну інфраструктуру, що забезпечить перевезення з Троєщини 46 тисяч пасажирів на годину. І така реконструкція коштуватиме 300-350 мільйонів гривень. Вона дозволить відтермінувати будівництво метрополітену, поки економіка у державі стане настільки сильною, щоб будувати метрополітени за свій рахунок. До того усі іноземні компанії, яку можуть проінвестувати будівництво Подільсько-Воскресенського лінії метро, що прямуватиме на Троєщину, вимагають від влади підвищити ціни на проїзд до 5-7 гривень. У такому разі будівництво метро окупиться лише за 15 років", - каже інженер.

Він пояснив, що основою для дешевої реконструкції існуючої інфраструктури може стати вже запущена міська електричка, яка є збитковою. Електричка була побудована без належного обґрунтування. Нею користуються мало людей - до 30 тисяч пасажирів на добу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Нова станція міської електрички на Троєщині ледве вміщає пасажирів

"Ми пропонуємо розвинути електричку у швидкісний масовий транспорт. Для цього її слід з'єднати із швидкісним трамваєм, який їздить по вулиці Бальзака. 350-тисячна Троєщина була є і буде найважливішим донором пасажиропотоку цієї електрички. Якби електричка зайшла хоча б до проспекту Ватутіна на Троєщині, її пасажиропотік зріс би до 46 тисяч пасажирів на годину. Електричка могла б стати найбільш рентабельним видом пасажирського міського транспорту. Навіть не треба було б підвищувати плату за проїзд, так і залишити 1,5 гривень", - упевнений Петрук.

На його думку, назвати одну із зупинок міської електрички "Троєщина" було політичним кроком, "щоб від тієї назви стало тепліше". Насправді платформа знаходиться у восьми кілометрах від цього масиву.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: На Троєщині зарізали таксиста

"Головна проблема електрички сьогодні - це інтервали у 17-18 хвилин. Вони виникають через зустрічний роз'їзд на одноколійному Петрівському мосту. Проблему можна вирішити організацією руху по мосту в односторонньому напрямку у години пік. Тоді інтервал у русі електричок буде вже не 17-18, а 2,5 хвилини у напрямку Петрівки і 5-7 хвилин в напрямку Дарниці. Кількість поїздів має збільшитися з 10 до 37. Таким чином, електричка стане четвертою лінією метрополітену", - резюмував інженер.

Зараз ви читаєте новину «Метро на Троєщину можна замінити міською електричкою - експерт». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

13

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути