Небайдужі кияни мили тротуари біля метро від реклам тренінгів "Як звабити дівчину" і зривали паперові наліпки зі стовпів уздовж бульвару Лесі Українки, очищуючи столицю від "рекламного бруду".
Це відбувалося 7 червня у рамках акції "Досить загиджувати Київ!", організованої громадянською кампанією "Форум порятунку Києва".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Американський секс-турист написав посібник про зваблювання українок
"Ми були в офісі агентства з пікапу, яке проводить тренінги зі зваблення і спокушання дівчат. Вручили їм ганчірку і миючі засоби, щоб вони очистили тротуар від своєї реклами, але вони відмовились. Тому довелося робити самим, – розповідає Gazeta.ua активіст, киянин Віталій Мармеладов. – Такі реклами є майже біля кожної станції метро. Мені неприємно на це дивитись, я пам'ятаю чистий Київ і хочу таким його бачити і надалі".
В акції взяли участь близько 20 осіб, які особисто мили тротуар спеціальними засобами, купленими за власний кошт.
"Ми проти незаконної реклами, яку мимоволі бачимо і підсвідомо чи ні, але сприймаємо", – наголосила активістка Оксана Костюкевич.
Вони пройшлися вздовж бульвару Лесі Українки, "звільнюючи" стовпи від незаконно встановлених реклам.
"Ми на національному рівні боремося за обмеження реклами. Сьогодні це не масштабна акція, яка покликана звернути увагу громадськості на ці проблеми, – говорить організатор Віталій Черняховський. – Узагалі, прибирати має підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління". Це їхні стовпи, які вони повинні обривати. Але, на жаль, ніяких заходів не приймається".
Коментарі
3