пʼятниця, 06 травня 2011 16:16

Британські вчені виявили ген щастя

Співробітники Лондонської школи економіки та політології виявили, що існує так званий ген щастя. Люди, які мають дві копії даного гена (по одному від кожного з батьків), у два рази частіше задоволені своїм життям, показало дослідження.

Чудо-ген носить назву 5-HTT. Він відповідає за те, наскільки добре нервові клітини можуть поширювати серотонін, що допомагає контролювати настрій.

Відомо, люди з низькими рівнями серотоніну схильні до депресії. Тепер же вчені знайшли підтвердження тому, що люди з так званим "функціональним варіантом" гена 5-HTT вели більш щасливе життя.

Жан-Еммануель де Нев разом з колегами опитав більше 2500 американців, щоб з'ясувати їхню ступінь вдоволення життям, одночасно з цим перевіривши ДНК респондентів на наявність даного гена.

Так, з 69% людей, що мали дві копії гена, заявили про свою задоволеності життям 34%, а 35% виявилися дуже задоволені життям. Але ось у людей, які не мали копії генів, дана пропорція складала 19% і 19%.

Отримані дані довели: ген 5-HTT надає "операційний код" для транспортування серотоніну в стінки нервових клітин. Довга версія гена призводить до передачі більшого обсягу серотоніну. Оскільки гени ми успадковуємо від батьків, можливі наступні комбінації: "довгий - довгий", "довгий - короткий" і "короткий - короткий".

Завважимо, що нещодавно оприлюднене дослідження колег вищезгаданих вчених доводить, що у щастя інші причини – не генетичні, а вікові. Вчені впевнені, що чим старша людина, тим вона щасливіша, а "пік" життєлюбства припадає на 70-80 років.

Зараз ви читаєте новину «Британські вчені виявили ген щастя». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua