неділя, 22 листопада 2015 12:00

Як столичні ресторани заманюють відвідувачів у кризу
5

Фото: Яна Романюк

У столиці продовжують відкриватися нові кафе та ресторани. Ті, що вже існують, часто борються за існування. Про це кореспонденту Gazeta.ua розповів киянин Андрій Мартинов, який працює барменом в елітному ресторані столиці четвертий рік.

"Якщо торік ресторани масово закривалися і скорочували штат, то тепер дехто зважується не тільки на розширення бізнесу, але й на відкриття нових закладів харчування, - говорить Андрій. - Ціни у столичних ресторанах виросли на 20-30 відсотків, бо подорожчали продукти, які привозять постачальники. Відвідувачі почали повертатися у ресторани. Замовляють менше, ніж до кризи, але середній чек залишився тим самим".

Аби заманити до себе більше клієнтів, заклади влаштовують акції, заманюють цінами, які пишуть на вітринах і дошках оголошень біля входу.

"Як елітні ресторани, так і заклади вуличної їжі намагаються прилаштуватися до кризи, - зауважує Андрій. - Вони змінюють постачальників, переходять на вітчизняні продукти, змінюють меню. Відчутно підняти ціни на страви не можуть. Це перший крок до закриття. Навпаки заманюють відвідувачів акційними пропозиціями. Обіцяють келих пива чи бокал вина на додачу до піци чи суші. Великі набори суші продають за акційними цінами по 200 гривень. Оголошення про це роздають біля супермаркетів та в підземних переходах. На додачу обіцяють знижки за несвоєчасну доставку. Покупців це заманює".

У будні ресторани мають гарну виручку завдяки бізнес-ланчам.

"У київських ресторанах пропонують обіди від 45 до 75 гривень, а також спускають ціни на меню після 16.00. Це нормальна практика для усіх європейських закладів. Якраз у період з 16 до 19 години відвідувачів небагато. Аби кухня не сиділа без діла і продукти не псувалися, акції просто необхідні", - каже бармен.

Ресторани не опускають можливості заохотити до себе відвідувачів перед святами.

"Звичайно, кожен заклад робить ставку на новорічні корпоративи, - розповідає Андрій. – Наш адміністратор уже попередила, що на Новий рік працюємо дві зміни разом. Ще в жовтні замовили два зали на 31 грудня. Від 23 по 29 грудня маємо 14 новорічних корпоративів: 8 у ресторані і 6 на виїзді. Для порівняння, торік за весь грудень мали тільки чотири. Новорічні вечірки фірми влаштовували в офісах власними силами. Хтось від розваг відмовився через війну, комусь не по зубах стали нові ціні".

За словами бармена, за одного співробітника в ресторані треба заплатити від 500 до 800 гривень.

Зараз ви читаєте новину «Як столичні ресторани заманюють відвідувачів у кризу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути