вівторок, 18 серпня 2015 13:35

Археологи знайшли масове поховання, якому 7 тисяч років

Фото: therussiantimes.com

Недалеко від Франкфурта археологи виявили останки людей, убитих 7000 років тому.

Дослідники вивчили кістки близько 26 чоловіків, жінок і дітей, похованих у спільній могилі періоду кам'яного віку. Вони виявили на черепах сліди ударів тупим предметом, рани від стріл і роздроблені гомілки.

"Це були або тортури, або каліцтва з метою вбивства. Ми не можемо з упевненістю сказати, чи були ще живі жертви на той момент", - сказав Крістіан Мейер, один з керівників дослідження, опублікованого в журналі Proceedings of the National Academy of Sciences.

За словами Мейєра, раніше два інших подібних поховання були виявлені в Німеччині та Австрії. На всіх трьох ділянках жертвами були селяни, які прибули в Центральну Європу близько 5500 року до н.е. Їхні поселення розташовувалися на території сучасної Угорщини, а пізніше поширилася вздовж річки Дунай. На думку вчених, ці масові поховання, можливо, є результатом конфліктів між різними поселеннями.

При цьому наголошується, що нападники пощадили деяких членів громад, оскільки їхніми жертвами стали переважно діти, дорослі чоловіки і жінки похилого віку. Вчені припускають, що молоді жінки та дівчата, останків яких немає в могилі, були викрадені.

Зараз ви читаєте новину «Археологи знайшли масове поховання, якому 7 тисяч років». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua