Продажі в торгових мережах України в січні поточного року впали на 10-15%, порівняно з січнем 2013 року.
Найбільший спад зафіксований у магазинах одягу - до 15%, а найменший у продуктових - 3-10%, пишуть "Вести".
Головна причина падіння продажів - зниження купівельної спроможності населення. Якщо доходи не збільшилися, то ціни на товари підвищилися. Причому їжу українці замінювали іншою або змінювали виробників. Але від покупок нового одягу просто відмовлялися. Найбільше просіли продажі в магазинах модного одягу, які раніше ніж звичайно запустили дисконтні програми. У таких випадках спад досягає 40%.
Після завезення на склади нових партій товарів продавці збираються збільшувати продажі за рахунок акцій і бонусних програм. В умовах зниження купівельної спроможності населення це чи не єдина можливість залишатися на плаву.
Як повідомляла Gazeta.ua позафракційний народний депутат Петро Порошенко заявив, що у супермаркетах України продажі впали на 32%.
Коментарі