Пропуск вантажних поїздів по перегону Комиш-Зоря - Волноваха минулої суботи знизився до мінімальних значень. Про це повідомив генеральний директор Маріупольського меткомбінату ім. Ілліча Юрій Зінченко.
"Черговий провал на залізничному фронті - минулої доби через Камиш-Зорю пропустили 13 вантажних поїздів! А вже цієї доби пропустили склад порожніх вагонів власників СНД на ст. Зачатівську, хоча всім відомо, що кількість вхідних навантажених іноземних вагонів на адресу підприємств Маріуполя значно перевищує кількість відвантажених з Маріуполя, тобто вантажовідправників зі ст. Зачатівська можна забезпечити порожніми з Маріуполя", - написав вчора топ-менеджер на своїй сторінці в соцмережі Facebook.
За оцінками Зінченка, через низьку пропускну спроможність ділянки за останні дві доби ММК ім. Ілліча знизить виробництво чавуну щонайменше на 4 тис. тонн.
"З такими темпами "розшивки вузьких місць" на УЗ ми скотимся до 3 (а то і менше) млн тонн чавуну на рік. До чого всі інвестиції в модернізацію виробництва, якщо при наявності замовлень, контрактів на поставку необхідної сировини і вільних виробничих потужностей всі наші спроби підняти виробництво впираються в нездатність/небажання УЗ забезпечити стабільний пропуск необхідної сировини через залізничний перегін, про проблематику якого ми не втомлюємося повторювати 3 роки", - зазначив він.
25 травня Укрзалізниця оголосила про закінчення будівництва перегону Розівка - Зачатівська на ділянці Комиш-Зоря - Волноваха. Як заявляв тодішній глава правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун, це дозволить збільшити пропускну спроможність ділянки до 29 поїздів, з яких 5 пасажирські. Однак за фактом перегоном проходить у середньому 16-17 вантажних потягів на добу.
Коментарі