середа, 27 липня 2016 10:53

Чому впізнаємо себе на екрані

Лауреат гран-прі Одеського кінофестивалю - кіно вишукане, але просте. Кінокритик розповів про фільм британської режисерки Чанії Баттон "Хто палає, палає, палає":

"Головний герой іронічної комедії – померлий чоловік, що з'являється у відеозаписах, адресованих двом найкращим подругам. Його остання воля – розвіяти прах у чотирьох куточках Британії. Ці місця були для нього особливі. Головну нагороду вручили за підсумками глядацького голосування."

  Подруги померлого возять його прах у коробці, щоб розвіяти, де він заповідав
Подруги померлого возять його прах у коробці, щоб розвіяти, де він заповідав

"Стрічка Чанії Баттон оптимально відповідає концепції фестивалю, тому нагорода – цілком логічна, – коментує кінокритик Олександр Гусєв, 36 років. – Режисерка вдало балансує між драмою і комедією. Звісно, вибір публіки обумовлений і віком. І героям, і глядачам – близько 25–30 років, тож люди впізнають себе на екрані. Вважають, ніби в масовому кіно героями мають бути чоловіки, а дами – навіть дуже розумні й гарні – лише десь поряд. Ця кінокартина заперечує такі твердження.

Померлий герой нагадує водночас шекспірівського Гамлета, зацикленого на своїх переживаннях, і насмішкуватого блазня Меркуціо. Він боїться смерті – і тут його переживання близькі як чоловікам, так і жінкам. Хоча авторка й порушила складну тему смерті близької людини і переосмислення життя та прагне розважити глядача. Після серйозних реплік персонажів з'являються смішні сцени. Особливої глибини у фільмі немає, це арт-мейнстрім."

Повний щоденник Одеського кінофестивалю читайте у свіжому номері журналу "Країна".

Зараз ви читаєте новину «Чому впізнаємо себе на екрані». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі