На Черкащині низький рівень споживання продукції власного виробництва — близько 30%, за інформацією управління економіки ОДА. Виробники області вважають, що зможуть посунути конкурентів з інших областей. Для цього мають домовитися з торговельними мережами, щоб черкаська продукція вирізнялася на вітринах.
— Мало купують продуктів місцевого виробництва, бо багато товарів-аналогів інших торговельних марок, які виробляють по всій країні, — каже 43-річний Олег Кашко, генеральний директор підприємства "Юрія". — Якщо товар заходить до торговельної мережі національного рівня, то це відбувається одночасно по всій Україні. Наші виробники можуть конкурувати на рівні країни. У цьому можна пересвідчитися на прикладі нашого підприємства. Маючи потужне і налагоджене виробництво, торгова марка "Волошкове поле" зараз займає лідируючі позиції на молочному ринку України.
Потрібно відновити заготівельні пункти овочів, м'яса та молока, які б постачали якісну сировину на переробні підприємства області, на думку екс-губернатора області Володимира Лук'янця, 56 років: — Це можуть бути і заготівельні пункти, і кооперативи. — Наша область завжди була аграрною і мала потужну переробну промисловість. Сьогодні залишилася тільки аграрною. Треба налагодити переробку і збут в області. Бо зараз така ситуація, що виробники м'яса не можуть збути худобу, а підприємства завозять дешеві м'ясні обрізки з Польщі. І все те в наших магазинах тоді. Продукцію молокозаводів з Лівого берега наші жителі не бачать, бо її експортують в Росію. Товари черкаських виробників мають коштувати дешевше, бо менше затрат на пальне.
Магазини для продажу часто беруть дешевшу продукцію.
— Ми пропонуємо всім нашу продукцію, але не всі торговельні мережі області її беруть, — говорить голова правління "Золотінського маслоробного комбінату" Владислав Кулініч, 54 роки. — Наша продукція без рослинних жирів, якісна, тому дорожча. Коли пропонуємо своє чисте масло вартістю 50 гривень, а конкуренти з інших областей віддають за 42 гривні, але з рослинними жирами, то мережі беруть дешевше. Тому на полицях магазинів — більшість продукції привозна.
Коментарі