Киянка Лада Кубарєва три роки проїздила на червоному "Чері QQ". 2009-го купила уживану малолітражку-хетчбек, що проїздила два роки.
— Я мала 5 тисяч доларів. За такі гроші на автобазарі можна було взяти стару німецьку машину або російську. Я обрала більш-менш нову китайську. Щоб не ремонтувати, а їздити, — розповідає Лада Кубарєва, 23 роки. — Я не горіла бажанням купувати маленьке жіноче авто. Головне — комфорт. Жінці-водію легше керувати легковиком із підсилювачем керма. Краще, щоб був кондиціонер і електричні склопідіймачі. "Чері" маневрена та економна, бере по місту 6,5-7 літрів. Її можна припаркувати будь-де.
Лада їздила машиною переважно по місту, кілька разів на відпочинок. За перший рік "чері" жодного разу не ламалася. Потім довелося ремонтувати. За три роки наїздила 60 тис. км.
— Тепер "кукушка" заводиться через раз. То я беру "Фольксваґен Поло Плюс" мого чоловіка. Він мені краще підходить. Буває, виходжу взимку в тонких колготках. У "чері" крижаний холод. А в "Поло" пічка швидко прогріває. Дзеркала тут теж із підігрівом.
Через невисокий зріст жінки обирають машини із високою посадкою передніх сидінь. Або ж, щоб сидіння водія мало ліфт. Повинен регулюватися кут нахилу керма. Відстань між педалями має бути чим менше.
— Тоді зручно їхати й у вузькій спідниці, — пояснює Лада. — А от люстерко у козирку водія — річ зайва. У мене немає. Багато жінок починають фарбуватися. І провокують аварії. А от що треба — так це великий бардачок. Щоб влізла жіноча сумка і пара взуття. У "чері" бардачок маленький. Тому змінне взуття, сумку з документами вожу на сидіннях. Багато дрібничок — у багажнику. Він має бути побільше. Добре, коли є два бардачки, як у "фольксваґені". Ще жінкам треба, щоб кріплення пасів безпеки регулювалося вгору-вниз. У моїх машинах не регулюється. На довгих відстанях підкладаю під пас безпеки тканину або подушечку, бо тисне у груди.
У центрі водійської майстерності "Автоледі" помітили: жінки купують переважно машини з автоматичною коробкою передач. На задніх сидіннях мають бути кріплення для дитячих крісел. Обирають або великі позашляховики, або малолітражки.
— Якщо їздять в інші міста і мають достатньо грошей, то звісно, куплять позашляховик. Він безпечніший. Зараз популярні невеликі паркетники "фольксваґен", БМВ, "тойота". Вони економні, беруть до 11 літрів пального на 100 кілометрів по місту. Малолітражки купують ті, хто їздить переважно на роботу. Такі виготовляють з розрахунком на жінку. Там є відділення для парасольок, окулярів, люстерко з підсвіткою. Жінки використовують авто як засіб пересування. Вони менше слідкують за технічним станом і зносом деталей. Тому обирають моделі, яким техобслуговування треба проходити кожні 15 тисяч кілометрів. Тоді як у багатьох моделях — після кожних 10 тисяч кілометрів, — розповідає помічник директора центру Олена Білецька, 24 роки.
Які машини водять зірки
Співачка Тіна Кароль їздить спортивним "Субару Імпреза" за $70 тис.
Співачка Настя Каменських — "Порше Каєн" за $100 тис.
Гонщиця Ірина Протасова керує малолітражкою "Мерседес Смарт" за $24 тис.
Акторка Лілія Ребрик має червоне "Пежо 207" за $23 тис.
Телеведуча Ольга Фреймут їздить синьою "Маздою 3" за $22 тис.
Ірена Кільчицька, колишня заступник столичного міського голови, їздить "Мерседес-Бенц GL" вартістю близько 100 тис. євро. Перед тим керувала джипом "хаммер".
Коментарі