![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/520/520540_1_w_570.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/520/520540_2_a_135_100.jpg?v=0)
![](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/520/520540_3_a_135_100.jpg?v=0)
![Концепт суперкара Yamaha від Альберто Розелло](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/520/520540_4_a_135_100.jpg?v=0)
![Концепт суперкара Yamaha від Альберто Розелло](https://static.gazeta.ua/img/cache/gallery/520/520540_5_a_135_100.jpg?v=0)
На початку 90- х років Yamaha експериментувала з ідеєю потрапити на ринок автомобілів. Її концептуальний суперкар OX99 -11, три з яких навіть були зібрані , був абсолютним монстром.
Він використовував технологію F1 і 3,5- літровий 450 -сильний двигун V12. Машина розганяла до сотні за 3,1 секунди . Проект залишився незатребуваним через високу ціну - $ 800 000. Хоча його цілком можна вважати прямим конкурентом McLaren F1.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ЗАЗ звільнили від сплати екологічного податку
Іспанський дизайнер Альберто Розелло вирішив втілити концептуальний задум компанії у своєму проекті. У поданні Розелло авто повинно бути оснащене 900 -сильний двигуном , розташованим в центральній частині, а сама конструкція повинна важити не більше 1100 кг. Хто знає, може, через рік-другий Ямаха таки випустити суперника Bugatti Veyron та технічних гіперкарів сучасності.
Коментарі