Тривале застосування Україною утилізаційного збору, що по суті є митом на європейські, російські та японські автомобілі, сприятиме перерозподілу вітчизняного авторинку на користь китайський, корейських та українських виробників.
Таку думку висловив експерт Школи політичної аналітики Петро Бурковський у ефірі Українського радіо.
"А це означає, що в перспективі така галузь, як утилізація автомобілів в Україні не буде розвиватися через неконкурентоздатність з азійськими промисловими центрами. Тоді як присутність різних гравців і перевантаженість Європи брухтом створювало би для України вікно можливостей", - сказав Бурковський.
За його словами, запровадження утилізаційного збору може зашкодити підписанню угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом.
"Автомобілебудівне лобі в європейських структурах може докласти зусиль, щоби перед Україною ще один ультиматум: підписання угоди про асоціацію та зону вільної торгівлі узалежнити від корекції ставок утилізаційного податку. Щоправда, поки тривають переговори в СОТ, Київ може посилатися на відсутність норм, які регулюють це питання", - зазначив Бурковський.
Коментарі
32