пʼятниця, 27 вересня 2013 14:52

Porsche 959 - найдовгоочікуваніший автомобіль Біла Гейтса
5

Автомобіль Porsche 959, що належить Білу Гейтсу, є найвідомішим автомобілем цієї моделі і через дивовижну історію його придбання носить прізвисько - "Гейтс 959".

959-а модель випускалася компанією Porsche з 1985 по 1988 роки і була однією з кращих спортивних машин у своєму класі в світі. Розумний повний привід, регульована підвіска, твін -турбо, шестиступінчаста механічна коробка передач, відмінні аеродинамічні характеристики, розгін до сотні всього за 3,7 сек. і максимальна швидкість в 311 км/год робили її найшвидшою серійною машиною на той момент. У 1986 році новенький Porsche 959 коштував близько 225 тисяч доларів і був одним з найдорожчих автомобілів у світі.

Враховуючи невелику кількість випущених екземплярів, компанія Porsche не стала виходити з 959- моделлю на ринок США. Для цього потрібно було надати декілька автомобілів для краш-тестів, пройти сертифікацію по вихлопу і доопрацювати модель для відповідності американським стандартам та вимогам.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Скоро українців змусять платити більше за таксі - ЗМІ

Але в Америці знайшлися бажаючі придбати собі кращий з Porsche. Одними з них виявилися засновники компанії Майкрософт - Біл Гейтс і Пол Аллен. У 1986 році кожен з них замовив собі по автомобілю і вони почали чекати поставку. У 1987 році дві новенькі 959- і були поміщені в контейнер і морем відправлені в порт Сіетла, штат Вашингтон. На жаль, митна служба США машини не пропустила через відсутність необхідних документів з сертифікації і вони опинилися на складі тимчасового зберігання порту Сіетла.

Через якийсь час доведений до відчаю Гейтс запропонував купити за свої гроші необхідне число автомобілів (їх треба мінімум 4 ), щоб передати їх владі для сертифікації і краш -тестів і таким чином нарешті отримати дозвіл на офіційний ввезення моделі. Таке рішення теж не могло допомогти Гейтсу отримати свій автомобіль, так як модель потрібно було переробляти під американські стандарти і проста передача потрібної кількості машин цю проблему не вирішила б.

Тоді Гейтс, Аллен, Ральф Лорен і Джеррі Сайнфілд (які теж купили по 959-ій) вирішили діяти класичним американським шляхом - скинулися і найняли дорогого адвоката.

Після довгого вивчення питання стало зрозуміло, що проблему можна вирішити тільки змінивши закон. Юристи провели численні наради з представниками EPA ( Environmental Protection Agency ) і NHTSA ( National Highway Traffic Safety Administration ) і розробили макет поправки по якій рідкісні машини можна буде воозити в обхід існуючим стандартам . У 1999 році, пройшовши всі етапи бюрократичного шляху та за активної участі Гейтса вона була підписана тодішнім президентом США Біллом Клінтоном. У 2000 були розроблені процедури і ворота складу тимчасового зберігання нарешті відчинилися. 13 років машина зберігалася на складі і 13 років довелося чекати Біллу Гейтсу перш ніж він зміг сісти за кермо свого автомобіля.

Поправка під назвою "Show and Display" дозволила ввезення автомобілів не пройшли сертифікацію якщо вони відповідають певним крітеріям. Автомобілі повинні представляти історичну, культурну або колекційну цінність і бути випущені в кількості не більше 500 екземплярів.

Завдяки поправці в США нарешті змогли потрапити багато рідкісні автомобілі . Наприклад McLaren F1, Bugatti EB110, Jaguar XJ220, Maserati MC12, Mercedes - Benz CLK - DTM, GTR, і багато інших.

Зараз ви читаєте новину «Porsche 959 - найдовгоочікуваніший автомобіль Біла Гейтса». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 16965
Голосування Як карати п’яних водіїв?
  • Збільшити штраф до 40 тис. грн
  • На рік відправляти на виправні роботи
  • Забирати довічно водійське посвідчення
  • Відновити смертну кару
  • Не карати
  • Читати лекцію про шкоду алкоголю
Переглянути