четвер, 09 травня 2024 15:08

Розкрийте потенціал колтрекінгу з Sirius від Global Bilgi
PROMO

У сучасному конкурентному середовищі підприємствам як ніколи важливо розуміти ефективність своїх маркетингових зусиль. Колтрекінг - це цінний інструмент, який може допомогти вам відстежувати дзвінки з ваших маркетингових кампаній, визначати канали з найвищою конверсією та оптимізувати витрати на рекламу.

Автор: Global Bilgi
  Колтрекінг допомагає відстежувати дзвінки з маркетингових кампаній, визначати канали з найвищою конверсією та оптимізувати витрати на рекламу
Колтрекінг допомагає відстежувати дзвінки з маркетингових кампаній, визначати канали з найвищою конверсією та оптимізувати витрати на рекламу

Розповідаємо, як максимально розкрити потенціал відстежування дзвінків, використовуючи інструменти хмарної платформи для контакт-центрів Sirius від Global Bilgi.

Що таке статичний колтрекінг

Статичний колтрекінг - це технологія, яка визначає рекламне джерело дзвінка. За кожним каналом офлайн або онлайн-реклами, закріплюється окремий телефонний номер. Таким чином, при кожному зверненні в колл-центр оператор розуміє, яким джерелом маркетингу був ініційований дзвінок.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вчені навчили дві моделі ШІ обмінюватися знаннями без участі людини

Функціонал статичного колтрекінгу підтримується платформою Sirius прямо "з коробки", що є додатковою перевагою придбання програмного забезпечення для контакт-центрів від Global Bilgi.

Максимум ефективності від колтрекінгу з платформою Sirius

Платформа хмарного контакт-центру Sirius, яку пропонує Global Bilgi, надає надійну інфраструктуру для організації омніканального клієнтського сервісу. Інтеграція статичного колтрекінгу з Sirius дозволяє бізнесам максимально використовувати його потенціал за такими напрямами:

Безшовна інтеграція з CRM

Статичний колтрекінг у платформі Sirius інтегрується з вбудованою CRM системою, що дозволяє об'єднувати всі дані про дзвінки в єдину систему. Такий уніфікований підхід передбачає комплексний аналіз метрик дзвінків відповідно до рекламних джерел, забезпечуючи всебічний огляд маркетингової результативності.

Розширені аналітичні можливості

Платформа Sirius пропонує розширені інструменти онлайн статистики та формування звітності, які доповнюють статичний колтрекінг й дозволяють отримувати всебічне уявлення про поведінку клієнтів та ефективність рекламних кампаній. За допомогою цих інструментів спеціалісти відділу маркетингу можуть виявляти тенденції, відстежувати ROI кампаній та оптимізувати відповідні стратегії.

Покращення клієнтського сервісу

Ще одним програмним продуктом платформи Sirius є сервіс агрегування аудіозаписів дзвінків й оцінки якості обслуговування клієнтів. У спільному використанні з системою колтрекінгу сервіс допомагає оцінювати й персоналізувати взаємодію з клієнтами на основі джерела дзвінка. Це дозволяє робити висновки про якість обслуговування, впроваджувати актуальні скрипти розмов, що в кінцевому підсумку покращує загальний досвід клієнта.

Оптимізація розподілу ресурсів

Статичний колтрекінг, інтегрований в платформу Sirius, дозволяє бізнесам ефективно розподіляти свої маркетингові ресурси. Виявляючи маркетингові канали, які приносять вищий рівень повернення інвестицій, бізнеси можуть перерозподілити ресурси, спрямовуючи їх на найбільш прибуткові канали, та максимізувати віддачу від маркетингу.

Висновки

Колтрекінг є цінним інструментом, який може позитивно впливати на показники колл-центру, покращувати обслуговування клієнтів й збільшувати рентабельність інвестицій у маркетинг. Максимально потенціал відстежування дзвінків розкривається при комплексному використанні колтрекінгу з іншими програмними продуктами, що входять до платформи хмарного контакт-центру Sirius від Global Bilgi. Щоб отримати більше інформації, переходьте на сайт Global Bilgi, та замовляйте зворотний дзвінок. Менеджери компанії зв'яжуться з вами в зручний для вас час.

Rakuten Viber провели опитування щодо сталення українців до дзвінків із незнайомих номерів. 56% українців насторожено ставляться до дзвінків з незнайомих номерів: 29% ніколи не беруть слухавку від невідомих контактів, ще 27% - тільки якщо очікують на виклик від курʼєра, магазину тощо.

У респондентів також запитали, як вони діятимуть у разі пропущеного виклику від невідомого контакту. Абсолютна більшість (67%) не робитимуть нічого й не перетелефонують.

Зараз ви читаєте новину «Розкрийте потенціал колтрекінгу з Sirius від Global Bilgi». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 35413
Голосування Які умови миру і зупинення війни для вас прийнятні
  • Відмова від Донбасу, але вивід військ РФ з усіх інших територій
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Відмова від Криму і Донбасу за умови надання гарантій безпеки від Заходу щодо всіх інших територій
  • Зупинка війни по нинішній лінії фронту
  • Лише повне відведення військ РФ до кордонів 1991-го
  • Ваш варіант
Переглянути