Ексклюзивы
четверг, 21 октября 2010 13:31

5 випадків, коли фотографії людей використали без їхнього дозволу

 

1. Восени 2010 р. на сітілайтах Миколаєва з'явилася політична реклама з підписом: "А мені підняли пенсію на 7 гривень! 31 жовтня проголосую за "регіоналів" або Тігіпка". На фотографії зображено російського математика Григорія Перельмана. Автори плаката переплутали вченого з бомжем. Перельман 2002-го довів гіпотезу Пуанкаре, яку називали "задачею тисячоліття". За це американський Математичний інститут Клея в Кембриджі, штат Массачусетс, преміював його мільйоном доларів. Учений грошей не взяв.

2. Шведський виробник молочних продуктів Lindhals використав зображення 77-річного грека Мінаса Карацоґліса на пакуванні свого "Турецького йогурту". На початку 2010-го року знайомий Мінаса зі Стокгольма купував продукти в супермаркеті й упізнав друга. Розповів йому про це. Грек подав на компанію в суд. Вимагав 6 млн 700 тис. євро. У заяві написав: він не турок, а грек, тому його зображення на йогурті вводить в оману знайомих і покупців. Виявилося, компанія Lindals придбала права на знімок у фотоагенції. Однак заплатила Мінасу 270 тис. євро компенсації.

3. У травні 2009-го американське подружжя Джефф і Данієль Сміт із міста О'Фаллон, штат Міссурі, завантажили сімейне фото з дітьми на кілька інтернет-сторінок. Того ж місяця їхній знайомий із Чехії побачив цей знімок у рекламі служби доставки празького супермаркета Grazie. Власник магазина Маріо Бертуччо думав,  що це фото несправжньої родини. Рекламу зняли й вибачилися перед подружжям.

4. У січні 2010-го криміналісти американського Федерального бюро розслідувань створили фоторобот терориста Усами бін Ладена. Намагалися відтворити теперішній вигляд 52-річного лідера Аль-Каїди. Його останній знімок датується 1998-м. Аби відтворити приблизні зміни, скористалися фотографією лідера іспанської коаліції "Об'єднаних лівих" 52-річного Ґаспара Ламазареса з інтернету. Політик звернувся до суду.

5. У вересні 2007-го австралійський мобільний оператор Virgin Mobile використав зображення 16-річної американки Елісон Ченґ у рекламній кампанії "Ти з нами, чи як?" Реклама з'явилася на біл-бордах та банерах в інтернеті. Там був слоґан: "Безкоштовний текст від незайманої до незайманої". Знімок завантажили з інтернет-фотосервісу Flickr. На ньому Елісон усміхається й показує двома розчепіреними пальцями знак миру. Батьки Ченґ подали на компанію до суду. У позові вказали: реклама псує репутацію доньки, із неї сміються однолітки, дражняться інтернет-користувачі. Слідство у справі Ченґ досі триває.

Сейчас вы читаете новость «5 випадків, коли фотографії людей використали без їхнього дозволу». Вас также могут заинтересовать свежие новости Украины и мировые на Gazeta.ua

Комментарии

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосов: 35413
Голосование Какие условия мира и остановка войны для вас приемлемы
  • Отказ от Донбасса, но вывод войск РФ со всех остальных территорий
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Отказ от Крыма и Донбасса при предоставлении гарантий безопасности от Запада по всем остальным территориям
  • Остановка войны по нынешней линии фронта
  • Лишь полный отвод войск РФ к границам 1991-го
  • Ваш вариант
Просмотреть