Ексклюзивы
вторник, 13 ноября 2012 18:13

Спалили вісім тонн вугілля, щоб проїхати 120 кілометрів

 

О 10.50 на залізничний вокзал Черкас прибуває локомотив Су 251-86, 1949 року випуску, із п'ятьма сучасними пасажирськими вагонами. На під'їзді дає шість пронизливих гудків. На пероні його чекають зо 200 жителів обласного центру. Потяг рухається від станції імені Шевченка до міста Золотоноша. Машиніст закидає в топку вугілля й старі автомобільні покришки.

– Щоб диму було більше, – пояснює

Через дим і пару вагонів майже не видно. Черкащани фотографують старий локомотив на мобілки. Пасажири у вагонах снідають, п'ють чай. В одному купе компанія відзначає День залізничника – з горілкою і печеною гускою.

– Локомотив купили в однієї туристичної фірми. Кілька років ремонтували в цеху на станції Цвіткове. Ще два живих локомотиви такого віку є в Росії, – каже член правління асоціації збереження історії залізниць Володимир Бердніков, 43 роки. – Наш працював із 1949-го по 1971-й на колишній Сталінській (нині Придніпровська. – "Країна") залізниці. Його знімали у фільмах "Поводир" та "Матч".

Локомотив рухається зі швидкістю 60 км на год. За кілька годин із зупинками долає 120 км. Спалює 8 т вугілля.

Сейчас вы читаете новость «Спалили вісім тонн вугілля, щоб проїхати 120 кілометрів». Вас также могут заинтересовать свежие новости Украины и мировые на Gazeta.ua

Комментарии

Оставлять комментарии могут лишь авторизированные пользователи

Голосов: 35413
Голосование Какие условия мира и остановка войны для вас приемлемы
  • Отказ от Донбасса, но вывод войск РФ со всех остальных территорий
  • Замороження питання Криму на 10-15 років
  • Отказ от Крыма и Донбасса при предоставлении гарантий безопасности от Запада по всем остальным территориям
  • Остановка войны по нынешней линии фронта
  • Лишь полный отвод войск РФ к границам 1991-го
  • Ваш вариант
Просмотреть