Лідер німецької партії "Зелені" Рената Кюнаст вимагає заборонити на дитячих телеканалах і в дитячих передачах рекламу солодощів, відзначивши, що це є однією з причин зростаючого дитячого ожиріння, повідомляє AssociatedPress.
Крім того, Кюнаст висловилася за введення в німецьких школах обов"язкового предмету з правильного харчуванню. За її словами діти повинні розуміти не тільки, як влаштований автомобіль, але і як працює їх власний організм.
Ініціатива Кюнаст викликала критику з боку представників Центрального об"єднання виробників реклами (ZAW). Вони відзначили, що в порівнянні із загальним об"ємом реклами на телебаченні, реклама ласощів на дитячих телеканалах є периферійним явищем.
Крім того, за словами експертів ZAW, через фінансову кризу рекламний ринок і без того сильно скоротився: якщо заборонити рекламу солодощів, то багато дитячих передач і телеканали взагалі можуть бути вимушені закритися.
Нарешті, в ZAW заявили, що головною причиною дитячого ожиріння є не реклама, а неправильні дії батьків, малорухливий спосіб життя сучасних дітей і генетична схильність до повноти.
За матеріалом Лента.Ру
Коментарі