Микола ГОЛОМША
заслужений юрист України. Починав з посади слідчого Стрийської райпрокуратури. Був першим заступником прокурора Львівської, а потім Чернівецької областей. У вересні 2001 - прокурор Рівненської області. З листопада 2003 року - заступник генпрокурора України. У квітні 2007 переведений на посаду прокурора Львівської області, однак за кілька місяців поновлений на посаді заступника генпрокурора. У липні 2010-го понижений у посаді до військового прокурора Центрального регіону. Після Революції Гідності 25 лютого 2014 року призначений першим заступником генерального прокурора України. У жовтні 2014 звільнений з органів прокуратури - формально згідно з люстраційним законом. Наказ про звільнення оскаржує у суді.
12.05.2015
4949

Чому не можна приймати закон про радіочастотний ресурс

Ймовірно, вже сьогодні, 12 травня, Верховна Рада голосуватиме законопроект №1888 під назвою "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту інтересів держави, споживачів телекомунікаційних послуг та удосконалення державного регулювання у сфері користування радіочастотним ресурсом України".

Я вважаю, що цей законопроект ухвалювати не можна.

Якщо дуже коротко, то суть основних претензій до нього можна звести до двох положень:

- він встановлює монополію на усі адміністративні та дозвільні процедури одного підприємства – Українського державного центру радіочастот (не держави!), тобто - на надання практично усіх послуг в сфері телекомунікаційних послуг. Отже, йдеться про неминучу корупцію, НЕдерегуляцію ринку і погіршення умов ведення бізнесу;

- суттєво порушує конституційні права громадян, оскільки вимагає від кожного користувача мобільним телефоном, смартфоном чи комп'ютером надання державі своїх персоніфікованих даних, а також допускає досудове примусове відключення операторами мобільного зв'язку абонентських терміналів (тобто, тих же мобільних телефонів чи комп'ютерів).

Утім, справа не в моїй оцінці. Принципову незгоду з цим законопроектом публічно висловили всі провідні оператори телекомунікаційного зв'язку України ("Астеліт", "МТС Україна", "Київстар", "Укртелеком" та "ТриМоб"), Українська спілка промисловців та підприємців, Українська асоціація операторів зв'язку "Телас", Американська торгова палата в Україні. Додам також, що розгляд законопроекту у комітетах Верховної Ради відбувся без відкритого й прозорого обговорення з представниками бізнесових і громадських організацій.

На мою думку, цього достатньо, аби народні депутати якщо не відхилили, то принаймні відклали голосування по цьому законопроекту, щоб можна було спокійно, за участю усіх зацікавлених сторін, розглянути усі претензії до нього. Закликаю народних обранців до такого зваженого кроку.

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Борислав Береза Громадсько-політичний діяч
Геннадій Друзенко Міжнародний правник
Володимир Горбач Політичний аналітик Інституту Євро­атлантичного співробітництва
Віктор Вовк Громадсько-політичний діяч
Віктор Бобиренко Політолог
Погода