У Сумах вивісили криваві ганчірки поряд з національними кольорами

30 серпня в Сумах комунальники перед святом 1 вересня та "Днем міста Суми" 2 вересня вивісили поряд з національними кольорами криваві ганчірки.

Тепер так би мовити про те, що робили в Сумах під червоними прапорами з самого початку. Червоний прапор як для міста Суми, так і для багатьох інших Українських міст був символом окупації. Як свідчать документи з Сумського державного архіву по мірі просування більшовицьких військ хвиля безпорядків у середині січня 1918 року пройшла і по місту Суми. Зокрема, 13 січня до приміщення центральної телефонної станції увірвалися озброєні рушницями червоногвардійці, які намагалися проникнути до комутаторної зали для встановлення контролю над телефонними розмовами. Цього ж дня група озброєних осіб під керівництвом Медовщикова увірвалася в приміщення міської управи й реквізувала матеріальні цінності, які були власністю міста. Як видно з документів, перші розбійні рейди українськими селами здійснено було уже в січні - лютому 1918 р. Так "Історія міст і сіл УРСР" повідомляє, що з Сум на село для проведення хлібозаготівель під гаслом: "Хліб для Півночі - це хліб для Леніна і Москви" було відправлено 250 робітників. Продовольча "робота" на селі не обмежувалась тільки збиранням хліба та інших продуктів. Сюди відносились також трудова, гужова, речова повинність. Тому не дивно, що проти російських більшовиків та їх політики "воєнного комунізму" піднімається повстанський рух українських селян, який не завжди був належним чином організованим. 1 квітня було зайнято Путивль і Ворожбу, а 5 квітня - Суми і Охтирку. "Картина втечі більшовиків була вельми оригінальна: здавалося, півміста обивателів переїздили на нові квартири. Візники і підводи, навантажені усяким домашнім скарбом, подушками, самоварами, перинами, стільцями... І усе це неслося похапцем, під охороною одного- двох солдатів червоної армії, озброєних гвинтівками", - писав очевидець. Тому я не розумію чому в моєму місті Суми яке постраждало від більшовицької навали, яке було окуповане і розграбоване "визволителями" (це не рахуючи голодомору 1932 1933 років) зараз в часи незалежності можуть вивішувати ганебне й криваве червоне ганчір'я кожен раз воно нагадує місту Суми про грабунок, розстріли та арешти. Тому я вважаю вивішування червоної шмати поряд з національними кольорами України, це не тільки не законно, але й не етично і аморально, вивішувати прапор тих хто окуповував не раз Україну, знищував Українську незалежність, проводив голодомори та політичні репресії, цинічно знущався з Української нації не правильно. І ми Українські націоналісти вважаємо за потрібне звільнити Українське місто від кривавої шмати червоного бидла яке символізує грабунок, вбивства, голодомори, політичні репресії, массові ссилки Українців до Сибіру.

Нехай живе та процвіта вільна Україна від Карпат і до Кубані.

Якщо ви помітили помилку у тексті, виділіть її мишкою та натисніть комбінацію клавіш Alt+A
Коментувати
Поділитись:

Коментарі

9

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Наші автори
Дмитро Ярош Командувач Української добровольчої армії
Віктор Лещинський Президент Національного експертно-будівельного альянсу України
Олег Романчук Публіцист
Володимир Ярославський Шеф і керуючий партнер ресторану "Lucky"
Ольга Айвазовська Голова громадянської мережі "Опора"