Канадська компанія "Вандербра" випустила нову рекламу ліфчиків, які "піднімають" груди й візуально їх збільшують. На плакаті бюст, затягнутий у фірмовий бюстгальтер, пробиває скло.
"Вандербра" відомі своїми незвичними рекламами. У 1990-х чеська модель Єва Херцигова знялася для компанії у серії фотосесій та роликів під назвою "Привіт, хлопці". На величезних плакатах майоріло зображення Єви у чорному ліфчику "Вандербра" з написом: "Дивись мені в очі. Я кажу, в очі!". Рекламу за деякий час заборонили у Великій Британії, оскільки вона призводила до збільшення кількості автомобільних аварій. Водії-чоловіки задивлялися на Євин бюст замість того, щоб стежити за дорогою.
Минулого літа у Великій Британії відбувся конкурс "Вандербра" на найгарніші груди. Плакат із зображенням бюста переможниці Кеті Ґрін створили з 8 тис. дрібних зображень інших жінок. Постер розмістили у центрі Лондона на Тоттенхем Роад.
"Вандербра" працює з 1939 року. У 1950-х тут розробили технологію "пуш-ап", якою нині користуються більшість компаній з виготовлення білизни. Завдяки їй бюстгальтер міцно тримає груди і піднімає їх. Ліфчики "Вандербра" коштують від $20 до кількох тисяч.
Коментарі