Резонансу набула реклама, де темношкіра дівчина перетворюється на світлошкіру.
На своїй сторінці у Facebook мило Dove запостило GIF-рекламу, котру користувачі звинуватили в расистському підтексті. Адміністратори видалили рухому картинку, прокоментувавши, що вони не подумали про подвійне значення, котре вона несе, - повідомляє CNN.
На рекламній GIF зображена молода афро-американка, яка, скориставшись черговим засобом особистої гігієни, перетворюється на дівчину європейської зовнішності.
Користувачів також обурив напис на етикетці: "живильний лосьйон для нормальної і темної шкіри".
"Нова расистська реклама від Dove… Нічого нового. Але ця відзначилася особливо", - написав Twitter-акаунт Black Girl Culture.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Жінка показала, як у космосі мити волосся
Dove видалив рекламу і перепросив за свою поведінку в Twitter.
"Ми дали маху, не подумавши про те, як зображуємо жінок з різним кольором шкіри. Нам дуже прикро за те, що ми когось образили," - твітнув офіційний акаунт торгівельної марки.
В 2011 році користувачки були незадоволені через рекламу про "трьох жінок з різним тоном шкіри". Їх збентежили, що темношкіра дівчина стоїть біля стенду з недоглянутою шкірою та надписом "до", а світлошкіра - з доглянутою шкірою та надписом "після".
Коментарі