Компанія Amazon змінила іконку мобільного додатку, оскільки деякі користувачі почали порівнювати логотип із усміхненим Адольфом Гітлером.
У початковій версії іконки синій скотч на імпровізованій картонній коробці нагадував вуса-щіточки, які носили Гітлер і Чарлі Чаплін, пише The Verge. У новій версії логотипу скотч залишився на тому ж місці, але тепер він не відірваний, праворуч з'явився залом.
"Amazon завжди шукає способи порадувати наших клієнтів. Ми розробили нову іконку, аби викликати передчуття, захоплення і радість, коли клієнти починають шопінг-подорож на своєму телефоні - точно так само, як коли вони бачать наші коробки біля вхідних дверей", - прокоментували зміни в компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Засновник Amazon піде з посади гендиректора
Чиказькі кур'єри придумали незвичний спосіб першими отримувати замовлення на доставку від Amazon. Замовлення надходять через додаток Amazon Flex, система якого шукає смартфони кур'єрів, що перебувають найближче, з точністю до 5 м. Тож водії вішають смартфони на дерева поблизу складів компанії.
Коментарі