Ексклюзиви
Середа, 22 травня 2019 02:24

Як рекламували засоби для догляду чоловікам у 1970-х
11

У 1970-х роках в Європі й Америці під час розквіту культури хіппі в моді були вуса, пишне й довге волосся
Фото: boredpanda.com
У 1970-х роках в Європі й Америці під час розквіту культури хіппі в моді були вуса, пишне й довге волосся
У 1970-х роках в Європі й Америці під час розквіту культури хіппі в моді були вуса, пишне й довге волосся
У 1970-х роках в Європі й Америці під час розквіту культури хіппі в моді були вуса, пишне й довге волосся
У 1970-х роках в Європі й Америці під час розквіту культури хіппі в моді були вуса, пишне й довге волосся

Сьогодні б'юті-індустрія переважно зорієнтована на жінок. Часто чоловікам пропонують один мультизабіс для всього - миття голови, тіла.

Але так було не завжди. У 1970-х роках в Європі й Америці під час розвіту культури хіппі в моді були вуса, пишне й довге волосся, повідомляє Boredpanda.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Фото туманного Лондона початку ХХ ст.

В газетах і журналах можна зустріти деталізовані описи чоловічих стрижок, а також рекламу лаків для волосся, шампунів для вусів и гребінців на всі випадки життя.

За минулі роки індустрія дуже еволюціонувала.

Американські супермаркети пройшли багато трансформацій крізь століття. З роками змінювались продукти, упаковки, сервіс і самі клієнти.

Колись можна було побачити в залі магазину невеликий автомобіль, відсутність пластикових пляшок з солодкою водою чи домогосподарку в бігудях і піжамі. Найцікавіші вінтажні фото пропонуємо переглянути у фотопідбірці.

Зараз ви читаєте новину «Як рекламували засоби для догляду чоловікам у 1970-х». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 176
Голосування Який результат покаже збірна України з футболу на Євро-2020/21?
  • 1) не вийде з групи
  • 2) дійде до 1/8 фіналу
  • 3) дійде до 1/4 фіналу
  • 4) дійде до 1/2 фіналу
  • 5) дійде до фіналу
  • 6) виграє турнір
Переглянути