Четвер, 11 грудня 2008 15:19

Українці вибрали улюблені продукти року

Відбулася восьма урочиста церемонія нагородження переможців  Міжнародного конкурсу "Вибір року-2008". Претендентами на високе звання "Вибір року-2008" були більш як сотня вітчизняних і зарубіжних компаній у понад 100 номінаціях. Статус "Краща горілка" з великим відривом від інших претендентів, отримав лідер вітчизняного алкогольного ринку торговельна марка "Хортиця".

— Результати показали реальні переваги людей! Виграли ті товари і продукти, які дійсно популярні серед споживачів. Мені особливо приємно, що вже не вперше ми перемагаємо. Отже, люди люблять і вибирають "Хортицю" за абсолютну якість.— каже директор з якості ТМ "Хортиця" Олексій Тихонов.

Вибір переможця відбувався за результатами досліджень, що відображають реальні вподобання людей. Ще одна особливість фестивалю-конкурсу — це міжнародний аудит. Його здійснює одне з найавторитетніших агентств світу — Delloitte — яке перевіряє результати церемонії "Оскар" в Голлівуді. Це дозволяє говорити про високий рівень довіри, тому що саме споживачі визначають справжніх переможців.

Люди люблять і вибирають "Хортицю"

За словами Ганни Руденко, директора конкурсу в Україні, "Вибір року" — загальновизнаний рейтинг, який визначає кращі товари й послуги на українському ринку. Перемога в нашому конкурсі демонструє лояльність до бренду і прихильність людей до тієї чи іншої торгової марки. "Хортиця" перемагає вже не вперше, і це говорить про те, що споживачі люблять цей бренд".

ТМ "Хортиця" стає переможцем конкурсу "Вибір року" другий рік поспіль. Перемога у "Виборі року-2008" — ще одне підтвердження абсолютної якості "Хортиці", підтвердженої експертами. Її сьогодні любить і вибирає кожен третій українець.

Зараз ви читаєте новину «Українці вибрали улюблені продукти року». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода