Четвер, 28 лютого 2008 17:59

Порадник Марини Лисунь рекламісти не оцінили

 

Під час практики студентка Вінницького педуніверситету 21-річна Марина Лисунь вирішила скласти буклет для рекламодавців.

— З учнями ми вивчали розклеєні на стовпах оголошення, — каже дівчина. — Так безграмотно пишуть! Діти запропонували скласти рекомендації тим, хто пише оголошення. Почали з першого слова "оголошення", яке замінюють русизмом "об"ява".

Буклети безплатно надрукували на поліграфічному підприємстві "Консоль".

— Діти роздали їх рекламним агентствам, — веде далі Марина. — Але там пояснили, що їхні працівники не розклеюють оголошення, а користуються Інтернетом.

Зараз ви читаєте новину «Порадник Марини Лисунь рекламісти не оцінили». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода