Учителі шкіл обиратимуть літературу, за якою навчатимуться діти наступного року. Експеримент проведуть спершу з підручниками 4-х і 7-х класів. Видавці створять оригінал-макети. Міністерство освіти надішле по кілька варіантів електронною поштою кожній з-понад 17 тис. шкіл. Педагог обере той, який вважатиме найкращим.
— Ідея міністерства хороша. Так буде врахована думка кожного вчителя. Бо зазвичай підручники пишуть теоретики-науковці, які давно не вчителювали. Тексти перевантажені фактажем. Дітям важко обрати головне. Через це педагоги змушені диктувати конспекти, — каже 60-річна Ольга Нагорна, вчитель історії Петрівсько-Роменської школи Гадяцького району Полтавщини. Має 40 років стажу.
— 2014-го ми отримали гарні підручники. Доступний виклад, добре ілюстровані. У кінці параграфа запитання і завдання на достатній та високий рівень знань.
Школярі нині вчаться за різними підручниками. А хотілося б одного, затвердженого міністерством освіти. За яким би діти могли написати державну підсумкову атестацію і зовнішнє незалежне оцінювання. Найгірше було на початку 2000-х. Щороку мінялася програма. Коли складала дітям конспект, мусила користуватися щонайменше трьома джерелами. Можливо, нововведення також зменшить кількість помилок у підручниках.
Коментарі