Зранку в середу Красну площу Чернігова заповнили "неоплани", "мерседеси-спринтери" та інші автобуси. По різні боки площі стоять дві групи протестувальників. Одні представляють давно діючі автопарки, інші — нових перевізників.
— Іде спрямований тиск на автопарки, щоб знищити підприємства, — каже начальник Новгород-Сіверського автопарку Микола Душин, 50 років. — Це робиться, щоб розчистити ґрунт для нових перевізників. Але ніхто з них не поїде в села далеко від траси. І вони не повезуть пільговика. Знаю випадок, коли приватник із Шостки висадив біля мосту через Десну школяра, який не мав 20 копійок. Хлопчик пішов і втопився.
— Свій автобус "неоплан" доводиться розганяти до 150 кілометрів на годину й пропускати дрібні села, щоб перехопити пасажирів, — говорить чернігівський перевізник Михайло Силенок, 45 років. — Інакше мене обгонить "мерседес" і забере пасажирів. Я працюю легально, за розкладом, а він робить перевезення начебто на замовлення.
Протилежної думки нові перевізники.
— Фізичні особи-підприємці не можуть отримувати компенсацію за перевезення, — каже Сергій Круш, 30 років, із "Сіверпасавто". — Левова частка державних грошей осідає в кишенях старих автопарків. Ці підприємства створювалися для перевезень із райцентрів у села, а насправді туди вони їздять дуже рідко. В основному промишляють на трасі.
На зустріч із головою облдержадміністрації Володимиром Хоменком прийшли представники автопарків і приватні перевізники. Губернатор обіцяв звільнити голову конкурсної комісії, яка визначає маршрути. Також зміниться принцип роботи комісії, але конкуренція залишиться.
Коментарі