Про це журналістам повідомив генеральний директор аеропорту Сергій Никифоров.
"Перший етап реконструкції коштує близько 100 млн. гривень", - заявив він.
Зокрема, на цьому етапі реконструкції підлягає злітна смуга з її подовженням з 1,8 до 2,4 тис. метрів.
Також планується розширення й відновлення руліжних доріжок, відновлення перону і стоянок, будівництво нового терміналу зі знесенням старої його будівлі.
"Ми сподіваємося до наступної весни (до березня 2008 року) зробити реконструкцію аеропорту", - заявив Никифоров, зазначивши, що це можливо за наявності фінансування.
На його думку, кошти на реконструкцію Київська міська рада може виділити з міськбюджету.
Інші можливі варіанти фінансування, зі слів Никифорова, - це прийняття Київрадою рішень про передачу аеропорту в концесію, про створення спільного підприємства з інвестором, про дозвіл аеропорту залучити кредит під заставу його майна.
При цьому Никифоров заявив, що колектив вважає, що аеропорт повинен залишатися повністю в комунальній власності.
Крім того, гендиректор проти будь-якого будівництва на території аеропорту, якщо воно не буде стосуватися безпосередньо авіаційної діяльності.
При цьому він додав, що в концепції розвитку аеропорту, прийнятій Київрадою в березні, як один з варіантів розвитку є будівництво інфраструктури аеропорту на 70 га з 265,7 га земельної ділянки, на якому розташований аеропорт.
Як повідомляло агентство, у березні Київрада затвердила стратегічну концепцію подальшої роботи й розвитку комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Київ" (Жуляни)".
Концепція передбачає реконструкцію аеропорту, забезпечення необхідних умов його функціонування, підвищення рівня його конкурентноздатності й ліквідацію збитковості.
В основу концепції покладено принцип збільшення доходів підприємства за рахунок його модернізації й одержання додаткових доходів за рахунок раціонального використання земель, повідомляють "Українські Новини".
×
Коментарі