Ексклюзиви
Пʼятниця, 10 жовтня 2008 19:14

Сабо розповів хто насправді зробив заяву про "деградацію" "Динамо"

Йожеф Сабо заперечив свої слова про деградацію київського "Динамо" та обвинуватив журналіста газети "Жизнь" у замовному матеріалі.

"Це чистої води вигадка. Журналістом були вигадані не лише ці слова. Там навіть звучали образи на адресу керівництва "Динамо" і його головного тренера. Але найобразливіше, що це не справедливо перш за все по відношенню до мене.

Як все це сталося... На презентації, що проводилася каналом ТРК "Україна", до мене підійшов молодий парубок і запропонував поговорити. Я відповів, що не можу давати інтерв"ю без згоди керівництва телеканалу, з яким у мене підписаний контракт. Коли дозвіл все-таки був отриманий, розмова відбулася. До речі, добре, що вона повністю був записана на диктофон.

У результаті, коли це інтерв"ю вийшло, у мене просто не було слів. Там була така єресь... Ми підняли файли, і виявилось, що надруковане було лише 25 відсотків того, що я говорив, решта - вигадки журналіста.

Коли ми зв"язалися з головним редактором видання "Жизнь", де вийшла публікація, і надали йому запис розмови, після прослухування він набрав номер мого мобільного і довго перепрошував, сказавши при цьому, що обов"язково напише спростування.

Наступного дня він знову перепрошував, лише вже з іншого приводу: йому заборонило давати спростування керівництво газети - до речі, московське. Після чого він зробив мужній вчинок - подав заяву про звільнення.

Повторюся, ті слова, які я нібито кинув в адресу "Динамо", свого рідного клубу, - чистої води вигадка. Більш того, схиляюся до того, що цей матеріал був замовним", цитує Сабо champion з посиланням на газету "Команда".

Зараз ви читаєте новину «Сабо розповів хто насправді зробив заяву про "деградацію" "Динамо"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі