Вівторок, 04 листопада 2008 18:31

Рекламні щити зменшать місткість "Олімпійського" ще на 10 тисяч

Міністерство України у справах сім`ї, молоді та спорту проводить переговори з УЄФА про можливість перенесення рекламних щитів на національному спортивному комплексі "Олімпійський" на два метри далі від краю поля з метою збереження 10 тисяч місць для глядачів майбутніх матчів фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року.

Про це під час прес-конференції повідомив заступник міністра з питань сім"ї, молоді та спорту Ростислав Карандєєв, повідомляє УНІАН.

Він зазначив, що реклама є головним джерелом доходів УЄФА, і за вимогами організації рекламні щити висотою 1,2 метра повинні встановлюватися за 4 м від краю поля.

"Але якщо їх так поставити, ми втрачаємо 15 тисяч місць", - сказав Карандєєв, додавши, що місця в 1-6 рядах також не продаватимуться через обмежену видимість з них поля. А УЄФА, зауважив він, дуже поважно ставиться до глядачів і не продаватиме ці місця навіть за символічну вартість в 1 євро, зауважив заступник міністра.

Тому, за його словами, зараз українська сторона веде переговори з керівництвом Європейського футбольного союзу про можливість перенести щити на 2 м далі від поля. "Це дасть додатково 10 тисяч місць", - наголосив заступник міністра.

Він підкреслив, що наша країна зацікавлена в якнайбільшій присутності людей на матчах Євро-2012 і висловив сподівання, що питання з перенесенням рекламних щитів буде позитивно вирішено в УЄФА.

Зараз ви читаєте новину «Рекламні щити зменшать місткість "Олімпійського" ще на 10 тисяч». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 1656
Голосування Чому "Динамо" вилетіло з Ліги чемпіонів?
  • 1) слабкий тренер
  • 2) Суркіси - вчорашній день футболу
  • 3) нефарт
Переглянути
Погода